Tagga

SOLSKEEEN = GLAD!!

suttit ute i solen och ätit glass och gjort en sjukt stor uppgift i skolarbete!

plus att jag idag i skolan blev klar med ett stort arbete!

ihelgen var det valborg!

skiter totalt i vad ni säger, tycker bara det är synd att folk förstör och är neggativa!

om ni bara visste vilken ångest och hur värdelös jag känner mig när jag åkte.. lämnar ju aldrig tellus, så detta var lixom verkligen ett under att jag åkte iväg, men det va ja faktsikst värd, till tusen!!!!

men jag var på fest för typ 2 gg på 2 1/2 år :D

har svin kul! tog det lugnt såklart men hade ändå riktigt revligt!
dansade och träffade roligt folk!

så nu är det jobbigt för blir taggad så fort jag hör musik hahaha..

ikväll blir det nog mys med thaimat!

lekt med tellus på studsmattan!

köpt en berlock till gucci!

ja jag frår energi av denna härliga sol ;)









Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken mamma som helst behöver lite egentid såsom ung eller gammal. Jag känner inte dig bor långt ifrån men jag tycker du är duktig, kämpar på med att både vara småbarnsmamma o gå i skolan som vilken normal tonåring som helst. Så du är långt ifrån värdelös.

2012-05-02 @ 22:06:58
Postat av: Linda

Vem säger att du är värdelös för att du går ut och roar dig ibland?

Klart att du ska! Jag är säker på att du lämnar Tellus i goda händer, och folk är bara avundsjuka på dig.

I Ystad så "tuggar" man folk....så är det och har alltid varit. En av anledningarna till att jag flyttade därifrån.

2012-05-04 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar