Länge sedan...

Hej bloggen och alla läsare! 
Det var länge sedan,ända sedan sist ;) 
 
rykte till Cypern 1 vecka.. Samma dag som jag kom hem så började jag flytta.. Det höll på en vecka sv slit! Eftersom inte en enda hjälpte till... Så nu har jag bosatt mig i en mysig helt nyrenoverad lägenhet! 
Bytt dagis till tellus
 
Tellus har lärt sig gå så nu springer han för fullt... 
 
Spelat mini golf 
Varit på spa
Varit på Kiviks marknad ätit och krängt köpe mat och godis! 
 
Inte hunnit skaffa internet! 
 
Även mkt skit som hänt..... 
 
Kram 

Kommentarer
Postat av: ime

Hoppas att du haft det härligt på "min" älsklingsö Cypern! Det kan väl vara skönt att flytta till egen lägenhet där det är du som bestämmer. Det är synd att du skall ha så mycket skit omkring dig, men det blir bättre, någongång i allafall! Lycka till med lägenheten och ha en skön sommar,

2012-07-18 @ 16:44:28
Postat av: patricia

Hoppas du haft det bra även om det låter lite stressigt,mkt att göra :) Lycka till med lägenheten.

Kram

2012-07-18 @ 17:03:24
URL: http://sunnysunglasses.blogg.se
Postat av: Charlotte

Grattis till din nya lägenhet! Kan du inte lägga upp lite foton på din lägenhet, det skulle vara trevligt att se :)

2012-07-18 @ 17:38:32
Postat av: Anonym

Hoppas du har haft det kul och skönt på semestern, det behöver man! Så kul att du har flyttat till en egen lägenhet och hoppas att du kommer att trivas:)

2012-07-18 @ 19:42:03
Postat av: Anonym

Varför skriver du att det är din egen lägenhet???

2012-07-18 @ 23:02:07
Postat av: Anonym

Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet och hoppas att du inte får så mycket skit kring dig sen. Du är himla stark!

2012-07-18 @ 23:02:32
Postat av: jessica

hon skrev inte att det var hennes egen lägenhet, lär dig läsa innan du kommenterar om du nu tvunget inte har något liv och måste kommentera onödiga kommentarer...

2012-07-19 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar