imorgon händer det!!!!!

idag har det varit en fullspäckad dag med att packa det sista och fixa en massa ärenden, shiet vad mycket man måste tänka på när man har barn. aööt måste vara med och även det som inte behövs, de behövs ändå ifall ifall..
ett helt paket blöjor osv.. så himla mkt små saker att tänka på.. men de kommer gå skit bra :)
 
ja har tänkte vänta med att förklara för alla klagande människor vart vi ska åka :)
så nu tänkte ja berätta för er som skrivit att de e oansvarigt att välja just agia napa ett fest ställe med en 1åring..
 
självklart åker jag inte dit för att festa nätterna långa och sova under dagen .. det hade ju inte funkat? och jag hade aldrig lämnat tellus EN enda sekund!!!!!
 
jag och min vän ska åka med tellus, samtidigt om en killkompis till mig ska åka ner samtidigt :)
 
vi har bokat hotell på det finasta FAMILJEHOTELLET på hela cypern! kan säga, att vill man ha de fint och bra får man betala..... så inget mög ställe med fest och sprit!!
 
all inclusive mat på flyget osv, precis nere vid stranden, en gång bit till shopping och marktarass med poolutsikt :)
 
ett helt nyrenoverat hotell, med underhållning på kvällarna och lekplatser och barn rutchkanor osv!
 
vi kommer få det UNDERBART
 
och bäst av allt.. slippa allt skit här hemma och alla rent ut sagt idioter :)
 
ikväll fick jag bestämma maten, blev flygande jacob , med tanke på att jag nog kommer att leva på pommes och sallad och frukt i en vecka, eftersom jag har gluten allergi...
 
till efterätt had ejag köpt choklad fondue men jag orkar inte för jag är för trött så tog en magnum mandel och  det ångrar jag, örk känns inte bra efteråt haha!
 
ska snart försöka sova för det blir en tuff men härlig dag imorgonn!
 
firar midsommar afton på flygplanet!
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara Grafoson.

Ha det så jävla skönt, njut för mig med! Massa kramar !

2012-06-21 @ 21:28:20
Postat av: Elin

Ha en super vecka :)

2012-06-21 @ 21:45:39
Postat av: Lepaddish

Ses där nere ;)

2012-06-22 @ 01:44:59
Postat av: Jenny

Hej! Har också gluten.. Bakar du mkt själv eller du köper ??? Själv handlar jag de mesta för är inte så mkt för att baka;( hopas att dj får en trevlig resa och att du inte får i dig något mjöl

2012-06-22 @ 19:51:00
Postat av: Anonym

Läste att det varit en massaker nere i ayia napa och tänkte såklart på er. Hoppas ni klarat er och har det bra!

2012-06-26 @ 11:19:08
Postat av: hobbyfotograf

hoppas du får en toppen tisdag! :)

2012-06-26 @ 11:42:11
URL: http://bysaandra.webblogg.se
Postat av: isabell 15 år <3

tycker att din blogg är den bästa! läser den varje dag! läser till och med igenom varje månad osv,grym blogg helt enkelt,sluta aldrig blogga! du är bäst! :)
kram

2012-06-28 @ 12:11:18
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se
Postat av: Ellinor

Hejsan!
Hur mycket har du gått ner sedan Tellus föddes? Av vad man kan se nu på bilder och så så syns det inte ens att du varit gravid! Kan du inte skriva ett inlägg om hur du ändrat mat- och livsvanor för att gå ner i vikt och tipsa hur man ska göra för att gå ner för oss latmaskar. Väger 56 kg och vill sååå gärna gå ner till åtminstone 50 och framför allt minska midjemåttet.
Har himla svårt för att hålla mig borta från alla sötsaker och hatar verkligen att röra på mig. ;)

Tycker du är himla vacker tjej annars, sköt om dig!

2012-07-05 @ 00:05:35
Postat av: Mamma vid 19år

Fin blogg! Finns inget bättre än att vara ung mamma, lycka till i livet söta du <3

2012-07-05 @ 06:58:39
Postat av: Alexandra

Har ni flyttat hemifrån? Eller har ni flyttat med familjen? :)
kram

2012-07-11 @ 19:29:49
URL: http://gizmo.webblogg.se
Postat av: Saga

Mina föräldrar tog med mig och min bror (vi var 3 och 1 år då) dit när vi var på Cypern och allt gick jätte bra. Förutom när vi på kvällen gick in på en grekisk bar där det var en skrikig gubbe som drog i mitt hår. Då gick vi haha!

2012-07-13 @ 09:48:55
URL: http://zagaJohanssons.blogg.se/
Postat av: Johanna - fotograferar

har du flyttat bloggen eller bara slutat bloggat?! :o

2012-07-14 @ 13:09:01
URL: http://johannaaolsen.blogg.se
Postat av: sandra

vart har du tagit vägen?
du har ju inte bloggat på jätte länge:(

2012-07-14 @ 18:29:19
Postat av: Anonym

Hej!

Hoppas att ni hade det bra!

Såg dig igår på Kiviksmarknad! Hoppas att ni hade det bra där!

2012-07-18 @ 09:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar