nevelinsflowers.blogg.se

Välkomna att gå in på min nya blogg! en florist blogg där jag kommer lägga ut bilder på allt jag gör i min floristutbilndning!
 
som jag sa innan tänkte jag lägga ner min stora mamma blogg, för jag får inte responsen jag vill ha , jag öppnar mig och tar stor tid till att blogga men får mest skit tbx, sen finns det trogna läsare ( som jag märkt när jag inte bloggat att det fortfarande rullar in läsare) MEN får inte så bra peppning och det behövs så tyvärr har lusten försvunnit helt.
plus det finns idioter som gottar sig i andras liv och vill förstöra och bara vara äckligt nyfikna! som inte ens gillar mig utan bara vill snoka och ha sig!
 
 
 
 
 
http://nevelinsflowers.blogg.se/?tmp=641475
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nonne

ja va fan hade du väntat dej.Ska bli kul o se dej på xfaktor eller

2012-09-07 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar