mobil i toa

trodde verkligen att detta var min otursdag..

dagen började med att tellus kastade i min iphone i toaletten..

den funkade men sakta belv den segare och tillslut dog den och ignet funkade överhuvudtaget..

behöver jag säga mer?.. haha

jag la telefonen i ugnen i 50 grader i ca 30 min...

sedan funkade den igen :D så sjukt happy!!

sedan skulle vi ut och gå till en lekplts.. men då var vagnen i mammas bil..

och sedan kom hon hem och vi åt thaimat till lunch..

sedan skulle vi ta den dära promenaden men då körde mamma iväg igen så vi fick ju aldrig tag i vagnen haha !!

tellus somnade så jag passade på att städa!!

sedan fick jag tag i vagnen och det blev en runda på stan och tellus fick träffa sin vän lea!

tellus har fått dagis plats också :)

sedan tog jag tellus till en helt ny lekplats.. gud vad roligt vi hade.. gungade, lekte i sanden.. och tellus klättrade själv upp för trappan och åkte stora rutchkanan ner :D  ja okej mammsen åkte också nång gång för jag erkänna ;) hahah

ikv blev det god lassange!

nu lite mys i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Lizzie

HAHAHAA jag har alltid en tendens och ha vagnen i min makes bil ^^. Det är lite frustrerande att man glömmer ta vagnen när man väl har chansen till det, så nu står vagnen permanent i förrådet på framsidan här hemma ;).

2012-06-15 @ 10:25:39
URL: http://akima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar