Saltsjöbaden

Ikväll blev det efter många om och men att gå och äta en mysig middag på saltan ! Ville gå på Magnus uggla konsert och svider i hjärtat att jag inte kunde.. Sen ville jag till kulla med mina vänner och dansa till perikles! Men de skippade jag för jag väljer tellus först! Så det blev saltan och äta god middag med min älskade vän och hennes Goa pojkvän och kompis! Supersale killar s dom kan detta med musik hehe!  Strålande väder på kvällen! Och Danne stråhed som uppträdde! Han kom fram och pratade lite mes mig, härlig man det! 
 
Nu är jag hemma och har Nattar älsklingen! Ska själv sova! Godnatt 

Kommentarer
Postat av: bebis

Hej ! Undrar vad du får i mammapenning =)? då vi funderar på en liten bebis..

2012-07-23 @ 11:39:53
Postat av: Anonym

Hej, välkomna till min bloppis blogg där du kan hitta massor av fina kläder och accessoarer från bla, diesel, bvlgari, Levi’s 501, marc jacobs, tiffany&co mm.

fashionblopp.blogg.se

VÄLKOMNA!

2012-07-23 @ 12:26:11
Postat av: Lizzie

Hehe Danne Stråhed har jag också pratat med, dock efter han uppträtt på Burlövs Festivalen =)

2012-07-25 @ 18:14:05
URL: http://akima.blogg.se
Postat av: Nonne

Danne är min kompis o han är faktiskt gift så där har ni inget o hämta

2012-07-26 @ 17:05:01
Postat av: doffi

Nonne, är Danne gift med katten..?

2012-09-14 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar