♥ MORS DAG ♥





när min fina son var borta så passade jag på att städa och rensa ut en massa!

när underbarlingen kom hem så sov han en stund sedan åkte vi iväg till min mormor och morfar och fikade lite!

sedan åkte vi hem och gick ner till vår granne alltså farmor och farfar!

där fler familjemedlemar var för att grilla!

blev grillat kött med sallad och potatisgratäng

efterätt: grillade persikor vaniljglass och chokladsticks


nu ikväll har jag och tellus legat och myst och läst böcker..

nu ska jag se big brother!



denna fina ljuslyckta fick hag idag av min älskade son, en ljus lyckta med en ängel!




Kommentarer
Postat av: Julia Lemon

Vad gulligt av lilla Tellus att köpa en sån söt ljuslykta!:)

Hoppas du har det jättebra Olivia, kramar. <3

2012-05-29 @ 11:11:53
URL: http://julialemon.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar