idag måndag

typ min dag började åt fel håll..

fan med stora bokstäver , FAN..

helt enkelt otur och otru och otur...

meeeen jag gjorde nått bra av det!

prover som jag åkte till skolan för som inte blev av ... då gjorde jag en del i idrotten så ja fick mitt betyg i dans...

sen var jag irriterad..

så jag tog tellus, en filt och sandsaker och åkte till stranden ...

vi lekte och mös vid havet..

nu har tellus sovit och jag ätit så nu ska han och jag ta en skön dusch!

måste försöka vara positiv , trots att ingen vet den jävla sanningen....

det e hemskt..

men men ..

en dag kommer min bok...

ska bli skönt...

MITT ALLT!










Kommentarer
Postat av: nadja

Ska du skriva en bok? Kommer den komma ut? Den skulle jag gärna vilja läsa :)

2012-05-14 @ 17:20:12
Postat av: elle

så gullig han är :)

2012-05-15 @ 14:53:46
Postat av: Linnea

söta ni är!:)

2012-05-15 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar