fred'a

jagg idag är det fred'a ;)

igår bloggade ja inte för ja somnade när ja nattade tellus... vaknade med kläderna på och rusigt i håret eftersom ja inte hade hunnit göra vid det efter duschen.. låg med boken över huvudet... och halva kroppen utanför sängen.. snacka om trött?

tellus fick 4 st jääääääte fina pyjamaser av mormor/gammlamormor igår, så himla fina! ja e kräsen med pyjamaser men dom va såå söta!

sen köpta vi en ny fisk till vår glas skål!

en helt vit gulfisk!

idag e de då fredag..

jag har varit i skolan och gjort klart min första droppe , bröllopsbukett!

sen på eftermiddagen så klämde ja in två nationella prov! skönt så va man klar med svenskan..

blev en promand i skogen ...

idag ska ni inte lyssna på vad jag äter ;) haha men hallå? det är ju fredag! då får man myyyyysssssaaaaa!!! <3

kom hem och mamma hade bakat kladdkaka med solrosfrön och after eight på!

nu har vi varit och handlat!

ska beställa sushi ikv!

sen efter det chips, dippa och dippa grönsaker!

och min älskade COLA!


Kommentarer
Postat av: nadja

Hej! Vilken mysig fredag du verkar ha haft :) jag hsr en liten fråga, svara om du vill! Tar du med tellus när du e i slolan? Är du där varje dag, hela skoldagarna? :) kram!

2012-05-12 @ 08:15:51
Postat av: S

Åh vilken fin bukett! Den skulle jag lätt kunna ha på mitt bröllop!:) Olivia,innehållet i din blogg är underbart,läsvärt,tänkvärt och intressant MEN-kan du inte försöka bli bättre på stavningen/språket? Jag vet inte om det är slangord du skriver med ibland förstår jag inte vad du skrivit och det är så synd när innehållet annars är i det närmaste perfekt! Ta nu inte det här som någon negativt kritik för det är det absolut inte,tvärtom! Ha det bra!:)

2012-05-12 @ 09:00:09
Postat av: milles

Lägg gärna en liten söt kmt på min frågestund!

Pöss <33

2012-05-12 @ 09:38:50
URL: http://themissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar