dör

imorse trodde jag att jag skulle dö

nä kabnske inte men nästan..

jag var så stressad så stressad...

glömde helt bort tiden när jag stod och såg min gulklimp dansa till carola ;) hahaha

letade igenom hela huset efter mitt buss kort.. heeeeelt borta!

fixade mig, fixade tellus , ner med honom i vagnen och packa allt till honom...

avboka möten ..

halv springa ner i stan för att ta lunch med clara...

sen fick vi gå ända ut till skolan..

trodde då att v skulle göra prov som visats blivit fel bokat..

så blev florist lektion ist..

nu har jag lite uppbokat fram över med prov och slutbetygs sättningar i florist..

så imorgon bitti ska ja ge mig på en stiftad droppbrudbukett.. hur ska det gå?! haha

sen prov efter det...

ikv ska jag ......

ja de får ni se senare ikv ;) men riktigt trevligt och mysigt ska det bli!!!!

så läs ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar