tråkiga överskriften igen japp...

haft en mysig dag..

tellus har fått leka med sin kompis leafisen!
kul att dom leker så fint tsm haha

tellus har börjar äta helt själv.. allt..

frukost, lunch , fika och middag ... såå duktig... från att bli matad äter han plötsligt helt själv med sket haha!

fin kille jag har <3

ikv blev det grillad kyckling och nypotatis sallad med fetaost!

nu har jag somnat min prins och skulle bara vilja ha honom här i famnen och titta på honom, världen finaste barn!

men nu sitter jag med tända ljus och ljuslycktan jag fick av tellus!

äter choklad och snart blir det mys framför tvn!



Kommentarer
Postat av: Angie

Jag ser inte vad motivet föreställer.

Tack för en fin blogg och att vi får ta del av dina dagar.

2012-06-05 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar