nyår årets värsta dag..

vill inte skriva om nyår.. men så här såg mina inlägg ut på facebook i alla fall..

grät nyår.. låg i sängen... såg inte raketerna..

va ensam..

vaknade och såg en viss idiot hade gjort en sak , det var droppen!


* se tellus i ögonen och säg nått annat e viktigare... stackars tellus, min guldklimp!

* förlåt tellus för att tårarna droppar på dig, men jag kan inte rå för det.. mamma kämpar för dig!

* för stolt för o ändra bestlut...

* tänker inte säga gott nytt år som alla andra gör.. hatar nyår! ännu ett år sitter man ensam..som varje annat år.. får njuta av tellusoch dela denna kvällen och försöka att inte tänka på stora svek som vi fått.. tellus har i alla fall mig ikväll.. nu är det nytt år och jag ska bygga upp mig och bli stark och stå upp för mig själv! så till alla er som super ner sig ikväll.. måtte ni inse vad livet går ut på nån gång..

* står ensam i fönstret och tittar ut.. min ändå känsla är att du kan dra åt helvete... ja går o lägger mig ..







DETTA VAR BARA FÖR ATT NI SKULLE FÅ VETA LITE OM MITT NYÅR! VILL INTE HA NÅGRA KOMMENTERAR OM DET INTE ÄR STÖTTANDE KOMMENTARET.. VILL BARA GLÖMMA NYÅR... OCH DIG....




Kommentarer
Postat av: Vendela

Mitt nyår var inte heller super, men jag försöker lita på att det kommer bättre <3

2012-01-02 @ 12:04:47
Postat av: Nikko

Håller med Nyår är sämst.

2012-01-02 @ 12:58:02
Postat av: Anonym

Detta var ditt 16 nyår. Det blir bara bättre framöver. Jag lovar, allt du är med om även om det känns som om du ska avlida av det, utvecklar din hjärna och de strategier som ska ta dig genom livet. Sträck på dig och gå framåt. Tuffare och starkare....

2012-01-02 @ 23:12:06
Postat av: nell

Jag vet inte vad som har hänt, jag känner inte dig alls. Men du verkar vara en stark person som har fått stå ut med mycket! Var stark, som du brukar vara. Och bry dig inte om de som försöker förstöra, de är bara avundsjuka för att du har fina tellus och har ordnat det så himla bra!

Du kommer klara dig bara fint! :)

2012-01-03 @ 00:06:56
URL: http://nelliemg.devote.se
Postat av: Anonym

olivia tändk den som gör såhär har inte det dra själv han/hon vill bara lägga över sin sorg på någon annan o han/hon valde dig men ignorera det bara det fundka för mig ALLT KOMMER ORDNA SIG :)

2012-01-03 @ 11:16:14
Postat av: Emma

Du är stark som få !! Tellus älskar dig och det finns det fler som gör. Ha dom i tankarna när det finns svin som förstör!!

2012-01-13 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar