♦.. Mysa till det.. ♦

blev hemma från skolan idag av olika skäl.

dels är jag super trött och då känner jag att det är bättre att ta en dag och försöka gå ne ri varv lite än att braka sönder ..

i natt: efter at ha sovit 3 timmar vaknade tellus kl 3 på natten och ville leka.. så ja han lekte till lite över 4 på natten .. sen somnade han .. men han vaknade tidigt på morgonen igen .. öööh trött mamma här ja!

josse kom och hjälpte mig passa tellus lite så jag kunde göra två arbeten till skolan!

sen har jag och mamma handlat och varit på utvecklingsamtal på skolan!

sen har vi stått i köket och fixat inför en mysig måltid nu ikväll...

ost och kex och grönsaker.

en räkcoctail med svamp, dill, avocado, gurka och räkar osv.. riktigt god!

varm brie ost i ugnen med tomater på!

riktigt gott blev det!

nu sitter jag och ska snart njuta av lite marabou som jag denna veckan kommer va beroende av ;) damer, ni fattar...

ah choklad.. <3 blir galen !







Kommentarer
Postat av: Stina

Kan du inte berätta lite om Tellus rutiner

Om dagarna? Tycker det är intressant..har själv en liten pojken hans ålder!

Hur sover han om dagarna? När somnar han för natten?



Kram

2012-01-20 @ 08:37:02
URL: http://stinolino.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det där med varm brieost såg supergott ut! Kul med tips på vad du äter! Hur gör ni den? Bara varm brie ost in i ugnen? Tycker det var br att du är rädd om dig. Det är tufft att vara småbarnsförälder OCH gå i skolan! Men det fixar du!

2012-01-20 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar