finns men man ser inte..

i förrigår natt när jag skulle lägga mig så klappade någon mig på huvudet..

tänkte inte skriva om detta.. folk som inte tror på sånt här tror jag är knäpp, men det är okej ..

dör inte av folks tankar :)

inatt har jag sovit 1,5 timmer...

tellus vaknade kl3 på natten klar vaken ..

jag tog upp honom och då tittade han ut i luften på rummet och blev blyg..

skakade på huvudet och gömde sig i min famn..

sen vrider han sig mot sina leksaker som står längre bort på golvet..

skrattar och plötsligt ser man hur hans leksaker börjar röra sig..

efter det somnade han inte utan skulle busa hela natten ..

han somnade kl 5..

så jag har fått sova 1.5 timme i natt..

att ni finns och vakar över oss är okej..

men att väcka en mitt i natten för att leka .. skippar jag helst ;)

låt oss sova hehe





Kommentarer
Postat av: JéNnÍéY Love

Usch jag har med råkat ut för sånt...jag tycker det är läksigt men knäppt på samma gång=) hoppas nästa natt blir bättre<3

2012-01-31 @ 12:36:40
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Postat av: tess

Ibland hjälper de att säga till. Jag tycker de är okej att ni är här men på natten vill vi sova... vänligt men bestämt.

2012-02-02 @ 16:31:22
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Johanna

tycker inte det alls är knäppt!

hänt mig många gånger också (:

men som kommentaren där uppe har rätt

när man känner på sig att någon är där på kvällen

så säg bara "låt mig få sova inatt" :)

2012-02-19 @ 11:43:43
URL: http://johannanordbeck.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar