Alla ♥ Dag!

alla♥dag idag då ja..

som sagt så är denna dagen inställd.

Matematisk förklaring
14-02-12 = 0




nä, men hur firar ni alla hjärtans dag?

för mig är denna dagen alltid en skum dag..

när jag var liten tyckte jag om det i skolan eftersom vi pysslade och gjorde hjärtan där man skrev snälla saker till varandra, så var det alltid spännande att cykla hem och läsa... hehe

min största kärlek dumpade mig denna dagen på vår halvårsdag .. sedan dess har jag suttit ensam varje år :P

ingen bra dag att göra det på precis...

nu där man står i livet idag är det mest jobbigt eftersom man ser alla skriva hur mkt dom älskar varandra osv.. pressenter och blommor och godis hit och dit..

jag har tellus som jag älskar mest så jag är iaf inte ensam..

men jag har ju inte precis en dejt med lillemannen :)

kommer en dag för mig med..

precis haft besök av en underbar människa som alltid får mig att känna mig stark! tack!





Kommentarer
Postat av: josefin

Tellus är så himla söt.

Men visst bor du i en egen lägenhet. Vad kostar den i månaden och hur får du ihop till det? Kan du inte göra ett inlägg om detta och kanske lägga ut bilder på lägenheten? Hade varit så kul



KRAM

2012-02-14 @ 13:33:47
Postat av: Elin

Alla hjärtans dag handlar inte om att man ska va med sin pojkvän/flickvän. Alla hjärtans dag är en dag man tillbringar med dom man älskar för att visa lite extra kärlek och omtanke, familjen, vänner, pojkvän/flickvän. Har man ingen pojkvän/flickvän passar det utmärk att tillbringa dagen med familjen eller vänner eller en person som betyder mycket :) Jag ska själv först tillbringa min dag med min älskade mamma som betyder allt för mig, vi ska byta alla <3 dag present med varandra och ha en mysig dag. Sedan beger jag mig till min pojkvän och min mamma till en kompis :) Jag hoppas och tror att du kommer få en mysig dag med nära och kära! Kram

2012-02-14 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar