Färgat hår och shoppat i malmö!

imorse satt jag hemma och pluggade jätte mycket, mamma lekte med tellus och jag fick gjort riktigt mycket på datorn till ett arbete jag gör till idrotten. kändes skönt!

tog en promenad ner till stan och mötte clara. sen gick vi och letade fter ett ställe att luncha på men det var fullt överallt så vi fick ingen lunch.

vi gick vidare till frisören där jag färgade håret... klassfotografering imorgon juh ;)

efter det blev det mc donalds i bilen och vi begav oss mot malmö för shopping!

handlade för en tusing hihi och denna gången bara till mig :D

blev ett linne, ett par svarta höga byxor (blev tvingad att prova dom och dom visade sig va rätt coola på mig ;) ) och tillsut en mysig tröja.

körde till toyserus eller hur det stavas och skulle hitta en gåstol till tellus, men dom hade ingen? blev lite chokad över det faktiskt.

väl hemma i ystad igen och vi skulle släppa av clara vid tåget, då stannar vi för en person på övergångstället och clara passade på att hoppa av bilen då..

då blev bilen bakom förbannad och fick nog hjärnsläpp för han körde rakt in i oss och majade hela sidan på bilen! kan ju säga att det var en jävla utr att tellus satt på andra sidan bilen !

jävla idiot!

men de kommer han får ångra , trust me ;)

nu ska jag nog sova.. har skolfotografering imorgon och ska hinna duscha och fixa och massa annat innan skolan :)

kram till alla er som stöttar mig! behöver stöd just nu, känner att jag inte ha rlust till att blogga, e inne i en helvetes fas och jag ser bara hur det kommer bli värre......



PS. IDAG HAR TELLUS FÅTT BÖRJA HA SIN SITTVAGN! OCH DET GÅR SUPERBRA!


Kommentarer
Postat av: Lis

Den här gåstolen köpte jag till min dotter och den är kanon! Inte så dyr heller! http://www.barnbutiken.net/gastol-smajl-p-409-c-417.aspx

2011-09-20 @ 08:02:15
URL: http://www.familjeno.bloggspot.com
Postat av: Linnea

Usch vilka idioter det finns! Hoppas det gick bra iaf!:)

2011-09-20 @ 09:34:48
Postat av: Milo

Somliga har inte ute i trafiken att göra. Har själv blivit påkörd flera gånger. Tur att ni inte blev skadade. Ha en bra dag!

2011-09-20 @ 10:16:33
Postat av: veronica

Vilken jävla idiot!!!!!! hoppas ni anmält honom

2011-09-20 @ 10:19:27
Postat av: Frida - Barnlängtan och Crohns sjukdom

En del har inte på vägen och göra. Hoppas det gick bra för er i alla fall! Fin blogg du har!

2011-09-20 @ 11:58:08
URL: http://iettlitethuspalandet.blogspot.com
Postat av: Frida - Barnlängtan och Crohns sjukdom

Hej igen!

Undrar vad det är för slags vagn som du har till Tellus, vad är det för märke? Tellus är verkligen jätte söt...!!

2011-09-20 @ 12:23:00
URL: http://iettlitethuspalandet.blogspot.com
Postat av: Linda

Oj oj....omkörning vid ett övergångsställe...sätt dit honom så det ryker!

2011-09-20 @ 14:36:20
Postat av: j

Hej! Tycker att du verkar jätteduktig som klarar av både Tellus och skolan! =) tycker det är synd att folk skriver elakheter istället för att uppmuntra en tjej som du som verkligen verkar göra ditt bästa med allt! Fortsätt så! Gör vad du själv känner är bäst och lyssna inte på andra som klankar ner på dig, det visar bara på avundsjuka från deras sida.



Vilken idiot som körde på er förresten, kanske personen i fråga bör skaffa glasögon och lämna in sitt körkort om han inte såg att det var någon som gick på övergångsstället framför er bil!



Ha det bra! :)

2011-09-20 @ 15:44:15
Postat av: Malin J

Hej Olivia

Jag vill bara säga att jag ser verkligen upp till dig. Du verkar jätte duktig som klarar av både tellus, skolan och allt annat. Jag tycker det är helt sjukt hur modig du har varit och fött ett barn och hela den här biten. Jag hittade din blogg efter att ha läst om dej i tidningen söndag, sen har jag suttit och läst igenom hela din blogg. Inlägg för inlägg och följt hela din resa. Tycker du ska vara jätte stolt över dej själv som har stått emot alla idioter där ute med förutfattade meningar :)

Du ska vara stolt över dej själv, Tellus har den bästa mamman! Du är bäst och fortsätt köra så som du gör nu för det är det du är bäst på.

När jag läste din förlossningsberättelse så började jag stor lipa. Förstår inte hur du vågade göra det. Jag är precis som dej, det räcker att jag slår i armen så känns det som att jag ska svimma och håller på att spy. Va det inte jobbigt med alla blodprov, och alla tester och spruter och sånt du fick ta och göra? och gjorde det inte väldigt ont att föda utan den där "rygg-sprutan"?

Hoppas allt är bra med dej och Tellus nu.

Kram

Malin

2011-09-20 @ 16:46:20
URL: http://mjbilder.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken tur att det inte hände något med dig eller Tellus. Jag läser din blogg så fort du skrivit för den verkar intressant och för att jag tycker att du verkar vara en bra mamma till Tellus. Du klarar ju allt, vara mamma, skola och allt annat. Lycka till med allt!! :)

2011-09-20 @ 18:20:50
Postat av: carolina

Det finns inte många som verkar vara så duktig och ambitiös som du är!

Du verkar vara en otroligt bra mamma till din son!en vacker mor har han också :)

Det finns alltid människor som vill förstöra för andra, det är så himla synd. Men kör på med ditt race för du kommer nog klara det galant! :)

2011-09-21 @ 15:07:15
URL: http://cccarolina.blogg.se/
Postat av: Stina

Vill också¨titta in och säga att du är jätteduktig! ;)

2011-09-21 @ 19:51:26
URL: http://stinolino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar