falska människor!

som vi alla vet så är inte den siste idioten född än!
haft en riktigt deppig kväll ..

rätt tufft att sitta hemma ensam och se alla fest bilder komma upp på fb..

jag har valt detta själv , ja vet ni behöver nt kommentera det!

men jag får ändå tycka att det känns pisst att alla e ute o roar sig o har trevligt, då menar ja inte supa och så utan bara få ha det trevligt!

om sanningen ska fram.. skäms nästan för att säga detta...

men ikväll har ja insett att var fan tog alla vänner vägen?

när ja tänker efter... när hörde någon av sig till mig senast och frågade om vi skulle göra nått?

alla tror att bara för man är mamma så kan man inte göra någonting.. det stämmer verkligen inte!

barndomsvänner och dom jag stått närmast är dom som försvunnit längst bort.. dom som ja absolut trodde skulle finnas där som mest , försvann som snabbast... riktigt besviken och ledsen över det!

men det finns absolut dom som bryr sig om mig! och det var dom som ja trodde att ja faktiskt skulle förlora och att det bara va en sån där enkel vän... inte tight och trogen .. detta gäller såklart inte alla men försöker skriva och förklara så gott det går..

men ikväll har jag känns mig riktigt sviken...

alla bitterfittor och andra idioter kan sluta läsa och lägga sig i mitt liv, följ mig och stötta mig och stå upp för mig.. annars har ni inget här och göra och jag behöver inte er..

folk ska inte uttala sig så himla mkt, för ingen, absolut ingen vet sanningen, även ni som finns för mig o litar på , så vet ingen sanningen..

stå inte och le mot mig och prata med mig som om ni tycker om mig om ni sedan kan gå iväg och snacka en massa skit...

ska försöka att sluta skriva mer i detta inlägget, men ville bara att ni skulle veta hur det är när man blir mamma.. jo då räknas man inte med längre..












Kommentarer
Postat av: All kraft till dig och de som stöttar dig från Moa

Läste det de skrev och det var ju inget negativ? de stöttade ju dig =) den andra där emot hoppas jag att de gör något åt även om de inte heller var så negativt. Förstår att du är rädd men alla vill inte dig illa. Diggar verkligen dig btw

2011-10-15 @ 22:19:38
Postat av: towe

Synd att folk inte hör av sig och tror man är helt låst bara för att man har barn. Du hade ju mycket väl kunnat se film eller fika eller göra nåt annat med en kompis fast du har barn, bara kanske inte det att man sticker ut på byn och träffar många folk. Men dom där mysiga stunderna med kompis kan ju du göra mycket väl eller har jag fel? tydligen förstår inte vissa det. Borde vara skit jobbigt att förlora många vänner på attt man får barn, dom ska ju finnas för en? stötta en? avlasta en genom att leka med barnet mm inte skita i en!

Du verkar vara en underbar person! Jätte bra mamma och riktigt ödmjuk och älskbar. Tänk positivt!



Din bror går på min skola, i fam. Åker ahn tåg varje morgon för att gå i fotbollsklass? :) Är kompis med hans kompisar.



Tack för en bra blogg!

2011-10-15 @ 23:03:44
Postat av: emelie

Olivia jag vet hur det är :(

2011-10-15 @ 23:29:29
Postat av: cec

keep it up girl!

2011-10-16 @ 00:27:55
URL: http://ceckarlssson.lyxbloggen.se
Postat av: Ystadbloggen.blogg.se

Hej Olivia.

Vi läste din kommentar och vi vill bara meddela att vi respekterar din åsikt men vi tänker inte lägga ner bara för att du känner dig träffad. Det gör säkert många fler för du är inte ensam att få barn i ung ålder... Men om vi ska vara helt ärliga så syftade vi inte på dig men vi respekterar dina ord.

Vi vill även upplysa dig om att alla hot mot oss, andra personer polisanmäls men det är något vi tar till i sista drag.

Ystadbloggen är till för att förbättra Ystad, inte hänga ut personer vilket vi också gått ut med på bloggen.



Ha en bra dag, denna soliga söndag

Mvh Ystadbloggen

2011-10-16 @ 11:31:29
Postat av: Jen

Jag vet hur det är... min mans syster som då även var min bästa kompis sa rakt i ansiktet på mig att bara för att jag var gravid och inte kunde supa och för att jag kommer bli mamma sedan så kan jag inte vara spontan så ville hon inte längre vara vänner. Jag var helt ensam under min sons graviditet och efter.



Lika dant i min andra. Jag sitter och har fått börja om.. Så jag vet vad du går igenom... Många kramar till dig

2011-10-16 @ 11:52:50
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Linnea

Förstår att det känns jobbigt att vänner som man trodde skulle stötta en sedan bara överger, även fast dom har sagt att dom ska stötta en....

Och att du inte kan gå ut och träffa kompisar när du vill utan måste vara hemma!

Men tänk positivt, du har världens gulligaste lilla son!



Jag och otroligt många andra stöttar dig till max! Jag hoppas du vet det!<3

2011-10-16 @ 13:59:21
Postat av: Anonym

jag kommer alltid stötta dig olivia, du är stark det betyder bara att du är så mycket bättre än de som kollar ner på dig

2011-10-16 @ 23:19:58
Postat av: Lizzie

Vet precis hur det är.

Har själv inte direkt många och umgås med numera och det är verkligen inte alls roligt =/.

Kram på dej <3

2011-10-17 @ 19:40:17
URL: http://chibi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar