jule pynt!

i skolan idag så hade vi lite jultema eftersom att vi ska ha en julmarknad på skolan på söndag där man kan köpa saker som vi gjort!

julmusik och sånt hade vi igång hehe!

jag gjorde två st kransar.. den lilla på typ en minut...

kan ju säga att jag kan göra mycket bättre än såhär!!

efter skolan blev det en fika med mamma :) te o mackor med ny god ost o mussli :)

stolt mamma till min lilla pojke som idag ätit fört leverpatej macka ( örk för leverpastej men bra för honom! )

sen till middag tors med dill o potatis osv... slank ner direkt!

efterätt banan :)

duktig pojke!

till kvällsmat åt vi kalops som farmor lagat idag! riktigt gott! med vitlöksbröd!

innan idag så somnade lille prinsen i min famn så det blev att se på film med lillebror!

kalle och chokladfabriken!

man blir sååååå sugen på choklad av den filmen, riktigt fin film!

nu ikväll har man sett på kär och galen och värsta pojkväns akademin!








Kommentarer
Postat av: william

vilken fin krans:D



SV; Naw tackar så mycket:D

Vad tycker du om mina "black & white girl" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-30 @ 09:27:34
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går du florist på JohnBauer? :) Isåfall hur mycket får ni i matkuponger och hur blev det så att ni fick det? :)

2011-11-30 @ 13:25:54
Postat av: Cassandra

Hej!

Jag har förstått att du sysslar en del med scrapbooking, därför undrar jag vad du använder för att sätta fast fotona i albumet? Små limkuddar? Var brukar du köpa dem i såfall? Tack på förhand! Vill även passa på att tacka för en intressant blogg! :)

2011-11-30 @ 17:17:12
Postat av: Sara

Jättefina kransar :)

2011-11-30 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar