gottegrisen är duktig!

som ni alla vet ÄLSKAR JAG MAT OCH GODSAKER!  håller mig inte till någon diet och rör mig aldrig har tpy aldrig gjort i hela mitt liv!

gillar att njuta av god och fin mat, och såklart att ännu munnen något gott :)

tycker om att ligga i soffan o mysa ;)

men ikväll vill jag bara säga att jag tog mig till träningen för första gången och tränade i en timme :)

bra början i alla fall :)

så känner mig stolt och duktig :)

blev chokad när jag vaknade imorse, vaknade av att tellus låg och skrattade... tittade på klockan... halv 11, SHIET!?  denna pojken sover länge! han sov hela natten som han brukar och vaknar halv elva... underbart!

åt frukost och sedan gjorde vi oss i ordning för att åka och hugga gran.

nä vi kom fram så var där ingen ansvarig så vi fick åka hem igen.. typsikt :(

sen fick vi besök..

sen har jag sett en film idag!

pappa på burk

bra film :) tycker om sånna filmer :)

som jag sa så har jag tränat nu ikväll och när jag gav tellus mat så somnade han i min famn..

nu sitter jag i sängen och värmer mig under täcket!

såååå sugen på en choklad bit... ska jag? ......... ja såklart.. bara eeeeen LITEN! :)












Kommentarer
Postat av: flisan

Var va de du trännade? vill jätte gärna veta var de va och vad gymet heter de va jätte fint :) Snälla svara i nästa inlägg:)

2011-11-28 @ 21:24:11
Postat av: Fanny

hej olivia! vill först och främst tacka och hälsa att din blogg är helt underbar! har följt dig sedan över ett år tillbaka :)

nu är det så att jag har ett litet "problem". jag är gravid. min pojkvän vet inget, mina föräldrar vet inget, ingen vet något. vet inte hur jag ska säga det heller... mina föräldrar kommer döda mig, jag är bara femton.. som du var. tänkte kanske att du har något tips på hur jag ska säga det... hur jag ska göra med allt. vet själv att jag inte kommer klara att ta hand om ett barn, men samtidigt vill jag inte göra abort. och vågar inte prata med min pojkvän om det heller... väldigt tacksam för svar! puss och kram

2011-11-29 @ 18:06:30
Postat av: Maja

Tränar inte du? Och äter gott?! Du har ju världens finast kropp! Hoppas du mår bra :)

Kram

2011-11-29 @ 19:00:08
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar