bli krasslig?

morgonen och dagen fortsatte på samma spår som igår, alltså starkt och bra!

tog det lugnt på förmiddagen, duschde och gjorde mig iordning.

sen blev det skolan!

där gjorde jag en bukett och lite så..

efter skolan så blev det lite ärenden..

sen började jag bli dålig och blev bara säre och sämre..

febrig och frossa och ont i huvudet från huvud ända ner i svanker riktigt mycket värk i hela ryggen ..

tog en panodil till maten och sen blev det lite bättre i alla fall!

har så mycket tankar i hvuudet just nu ...

har lite olika alternativ inför helgens planer.. som jag inte riktigt kan bestämma mig om ...

tänker även massa jul tankar.. får både mysiga tankar och lite ångest över julen...

har lite läxor och sånt jag måste fixa nu...

hoppas inte  att jag blir sjuk...


Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig :) Hoppas allt blir bra :D

2011-11-23 @ 11:46:51
Postat av: joanna

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en stor tävling på min blogg med 4 st goodiebags fullproppade med mamma och barnprylar till ett värde av 1500 kr st så passa på att gå in och anmäla och gör dig sjäv eller kanske en vän glad lagom till jul:) kram

2011-11-24 @ 16:39:20
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anonym

Jag vill med ha barn!!! (och ja e 14!) haha:)

2011-11-24 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar