bästa för mig just nu...

de bästa för mig skulle nog varit att flytta till en fin ö med strand o blått vatten, tropiska frukter och glada utlänningar! haft dom alldre närmaste slöktingarna en bit bort så man kunde tagit en kanot och paddlat över... eller bryggor ute i havet? så man kunde hälsat på dom som betyder mest... resten kan man skita i... va gör dom för nytta? precis ... inget :) de skulle varit bra för mig ... bara bo med mina närmaste i familjen! solsken god mat.. härlig miljö... bra för själen!



Kommentarer
Postat av: Lizzie

Ungefär så tänker jag med, hade velat ta Daniel och ungarna och bara flytta ner till Hawaii eller något sånt :)

2011-11-25 @ 10:51:08
URL: http://frunilsson.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar