utanför..

hade trevligt i min klass förr, ni som går i min klass behöver inte ta illa upp..

när ja blev gravid drog sig alla undan, dom få gg nån prayade med mig så va det skämt om när ja skulle föda..

nu när ja fått älsklings tellus e det knappt nån som sagt grattis.. o när ja hälsade på i skolan såg alla rädda ut, dom vet inte hur dom ska reagera för ja e på en helt annan nivå än dom, nu menar jag ett annat tillfälle o tillstånd i livet..

det var inte många som vågade komma fram o kolla på honom i vagnen..

känns synd att man kommit så långt från alla :(

gick inte på klass festen för då hade ja nyss fått telle..

o nu imorgon e de frukost hos läraren o sen mini golf, men ja känner mig så pass utanför o ej välkommen så tyvärr skippar ja det med :(

tråkigt att det blivigt såhär.. men man kan nt göra mkt åt det..

jag e ju samma människa..

men men dom får ha så kul för det vet ja att dom kommer ha!

menar ibnget illa, visar bara hur allt bara kan vända :/


Kommentarer
Postat av: Christian

Hej Olivia!

Tycker så himmla synd om dig mrd tanke på vad du skrivit om hur du blir behandlad av dina kamrater!

Önskar dig all lycka o hoppas att det går bra för dig ändå!!



Mvh C

2011-05-23 @ 23:48:32
Postat av: Nadja

Fy vad tråkigt!

Ni kanske hittar tillbaka till varandra. Men troligtvis är orsaken som du säger, du är i ett annat stadie i livet. Du träffar säkert nya människor som är i samma stadie som du :)

2011-05-24 @ 09:39:21
URL: http://NadjaLaurell.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej Olivia!

Du hittar nya vänner som är i samma stadie som du.

När man blir mamma så ser omgivningen på en med andra ögon, jag tyckte jag fick mer respekt, och jag blev tryggare i mig själv.

Jag hoppas inte att du tar det personligen när dina kompisar beter sig märkligt, de vet helt enkelt inte hur de ska bemöta dig då du är på en annan nivå nu.

All lycka till dig! Styrkekram

2011-05-24 @ 16:59:25
Postat av: Jännkan :)

Jag kommer gärna fram och hälsar på lille tellus :) , tycker det är riktigt dåligt av dom som undviker dig pga det :/

2011-05-25 @ 06:16:42
Postat av: Emma 16 & mamma

Vad synd. Dåligt av dina klasskamrater att frysa ut dig på det sättet.

Du är stark! :) <3

2011-05-25 @ 21:43:46
URL: http://mommyemma.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma

Tror inte att det spelar någon roll hur gammal man är när man får barn, tanken på ens vänner. Vi fick barn när vi var 21 och 23, många av våran "vänner" försvann. Dom tyckte nog inte att det var så roligt att ha en ungen som gal när man skulle äta...



Men sen jag fick barn har jag verkligen sett vilka som är mina vänner och inte! Och många nya vänner har jag med fått!

2011-05-26 @ 00:14:43
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

De som inte stöttar dig och bara fryser ut dig är inget att ha kvar som vänner.

2011-05-28 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar