Tellemannen och jag!

idag har jag varit ute och gått

hittat bilnycklar och fått besök av en vän :)

sen kom tellus pappa förbi och hälsade på sin son :)

ikväll har vi varit hemma i huset och ätit middag

hemmagjorda hamburgare som vi grillade, med hemmagjorda pommes( som potatis klyftor)

sen till efterätt blev det krossade kolakex, på det kokta rabarber och överst rabarbkesella!

nu sitter vi och lyssnar på HÖG musik i hemma bion , bb låten!<3

ser tv..

imorgon blir det tosselila, barnens dag :)

får se om världen går under imorgon!


Kommentarer
Postat av: anonym

hej!

jag är 14 år, har just blivit gravid.. jag vill behålla barnet och allt är okej med min familj osv..men jag bara undrar hur du gör med skola osv, gymnasium? funkar allt sånt?

skulle vara mycket tacksam för svar..

lycka till med tellus! :)

2011-05-21 @ 07:42:22
Postat av: jeanette

2011-05-23 @ 22:13:55
Postat av: janet

ett litet tips.. i rabarber finns det garvsyra och om man ammar (vilket jag inte vet om du gör) så kan det påverka bebisens mage så bajset blir lite frätande och dom kan få kramper, lite kolik aktigt!! hände mig med min dotter när hon var liten bebis, fick reda på det efteråt..

2011-05-23 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar