si sådär va..

dagen har både varit bra och dålig..

va på möte på skolan i morse..

säger bara en sak ...

hatar lärare som ljuger en rakt upp i ansiktet o gör så jävla mkt skit för en ... menar vissa då... andra e snälla men nu finns de ju vissa som inte var på mötet ....


tog en mycket lång promenad idag igen ..

gick till mina små kusiner och  fikade där..

sen gick jag ända hem igen..

mycket tankar och funderingar just nu över en massa saker..


första gången idag på länge som ja grät, men det kom inte många tårar, ja e ledsen men nått säger till mig att dölja känslorna , vilket inte e bra.. bara ut med skiten .. äsh kommer väll en dag när allt bara bryter ut ... får väll se.. men de e könt o gråta ibland..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Olivia! Om du vill får du gärna höra av dig till mig, vet hur det är att va ensam och vilja gråta! Är ensam med min lilla på 8 månader...

2011-05-27 @ 10:20:53
Postat av: Anonym

för att man vet vem du är har sätt dig och du bor nära.



och ditt och tellus liv :) jätte söt ärdu med !

2011-05-27 @ 13:25:28
Postat av: Anonym

för att man vet vem du är har sätt dig och du bor nära.



och ditt och tellus liv :) jätte söt ärdu med !

2011-05-27 @ 13:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar