Hjälpt Olivia <3


Hej Olivia och hennes bloggläsare

Jag har hjälpt Olivia med hennes blogg lite.

tagit bort hennes gravid widgets!

Hoppas inte du blir sur över att jag gör ett litet inlägg.

Jag vill bara säga att Olivia är en a de finaste personerna jag lärt känna.

Kommer aldrig bli förvånad över hennes hon klarar allt.

Hon är en av de starkaste personerna jag känner hon har en sådan enorm vilja.

Jag har inte kännt Olvia så länge med de spelar ingen roll för under den lila tiden så

har jag fått en av de finaste vännerna man kan önska sig.

Ångrar inte de <3

Olivia kommer bli en toppen mamma och jag kommer aldrig skuta stötta henne <3

kram // Sara

ni får gärna kolla min blogg med den är inte lika bra som olivias men den funkar :D

www.blondyslife.blogg.se

Kommentarer
Postat av: maria

Hejhej!

Vilken fin blogg du har! Gillar din stil :)

Kolla gärna in min bloppis: där jag säljer godbitar från garderoben till en billig peng! ( från 30 kr för jeans). http://mariawallinsbloppis.wordpress.com

Ha det bra!

Kram, Maria

2011-05-12 @ 20:50:22
URL: http://mariawallinsbloppis.wordpress.com
Postat av: Anonym

Grym på svenska är du!

2011-05-13 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar