bajs, kiss o kräk skandal!

haha lite skandal..

gav tellus mat, känner att det är varmt i mitt knä, då har han bajsat så mycket så det gått genom blöjans springor och upp i hans nacke o över hela ryggen,  genom kläderna o ut över mina nya kläder...

och jag fick ta av bodyn o då åkte ju bajset som samlats inne i bodyn ut över kroppen ännu mer..

dörför blev det bad!

badade honom och sen virade in honom i en handduk..

då bajsade han i handduken..

byta handduk till en ny o ja den kissade han ner..

tog på blöja och nya kläder på mig själv, dom kräkte han ner...

så ja mycket lyckat!

passade på att lägga allt i tvätt och tömma alla sopor, två fylla bajspåsar!

e man mamma så e man :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du gjort för att bli så fin och smal efter gradviditeten? :)

2011-05-23 @ 17:11:37
Postat av: sandra

tycker du verkar vara en grym mamma!

och det är verkligen jätte roligt att läsa din blogg. :)

2011-05-23 @ 17:40:56
Postat av: rebecca

Har du och Tellus pappa delad vårdnad eller har du ensam vårdnad?

Lycka till med allting! :)

2011-05-23 @ 17:49:55
Postat av: Malin

Vad fina ni är :)

2011-05-23 @ 19:23:03
Postat av: Emma 16 & mamma

Du och lillkillen är båda jättesöta på denna bilden! :)

2011-05-25 @ 21:44:42
URL: http://mommyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar