Älskade mamma!

Min mamma är underbar!

Jag älskar henne otroligt mycket, det går inte att beskriva!

Vi är som tvillingsjälar..

vi är som två pusselbitar som sitter ihop och är tighta!

Min mamma har varit den som stöttat mig mest under min gravititet! hon har fått ta mkt skit från folk för att hon funnits för mig! folk som sagt att dom skulle slängt ut sitt barn, men då har mamma svarat, ja älskar mitt barn vad som än skett och man kämpar för sitt barn till sista sekund!

hennes stöd betyder och har betytt super mycket!

Vi gör allt tsm och berättar allt för varandra!

jag skulle kunna säga så mycket om henne men det skulle ta år och dar! och sen går känslorna inte få fram med ord för dom är så starka!

vi fungerar sjukt bra tsm , skrattar och kommer bra överens..

vi e bättre än bästa vänner!

vet inte vad ja skulle gjort utan henne!

du e en ängel mamma!

ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA ♥

hoppas du blev glad för konsert biljetterna!

puss


Kommentarer
Postat av: sara

din mamma ser ung ut, hur gammal var hon när hon fick dig?

2011-05-29 @ 15:45:24
Postat av: Anonym

underbart fin text, glädjer mig att se att ni har en sån bra relation! :)

2011-05-29 @ 19:10:36
Postat av: cassandra

önskade att jag hade en så underbar mamma.. jag är glad för din skull :)

2011-05-29 @ 20:21:05
Postat av: Emma 16 & mamma

Du är väldigt lik din mamma :)

2011-05-30 @ 15:51:07
URL: http://mommyemma.blogg.se/
Postat av: robin hood

Härliga bilder! vad har du för kamera? :)

2011-05-31 @ 12:25:23
URL: http://robinhoods.se
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

ni är väldigt lika

2011-06-03 @ 21:50:24
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: marika

Hej...kul att läsa din blogg, oh va söt Tellus han e :)

Har själv en son på 8 månader och det e det bästa som finns. Fint av din mamma att ställa upp och stötta dig i graviditeten, inte många som gör så, men det e bara ett bevis på att din mamma är en RIKTIG mamma, sånt ska man ta vara på!

Andras åsikter, även om det e svårt, ska man skita i. Det kommer tyvärr alltid finnas människor som vill andra ont och säger och gör skit mot dem, men dessa människor, stora som små, är bara otrygga i sig själv och dem mår dåligt inombords, och då blir det tyvärr andra som råkar ut för deras elakheter.

fint av dig att du står på dig och att du väljer din väg. Tror Tellus har/kommer få en bra mamma!

kram

2011-06-08 @ 07:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar