vårkänslor!

Äntligen känner man vårkänslor, solsken och fågelkvitter..

idag har jag gjort måbra saker :)

först tog jag ett bubbelbad med tända ljus i morse..

sen gick jag och mamma och pappa och lilla gucci en låååång runda på stranden, solen sken så därför tog vi med oss lite picknick...

när vi kom hem så såg vi på en film som hette letters to juliette, den var faktiskt bra!

mamma gav mig massage för att just nu är jag så satans spänd i kroppen ..

efter det blev det middag och sen blev det en runda till, för att handla lite så man kunde fylla på i kylskåpet.. hehe

sen var det solsidan! så himla bra :)

nu har man sett på big brother..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kontakt med pappan och kommer han vara delaktig i er sons liv? :)

2011-03-06 @ 23:41:33
Postat av: Caroline

Hej! Ville bara säga, gud vad stor och fin din mage är nu :)! Går du hos MVC i Ystad? Vem har du i såna fall som BM? :) Kram

2011-03-07 @ 19:24:27
URL: http://mammaliin.blogg.se/
Postat av: linn

Hej, jag har börjat med dagens blogg.

Skriv En kommentar ifall du vill vara med!

Kram :)

2011-03-07 @ 19:27:48
URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/
Postat av: sosso

Hej!

Jag beundrar verkligen din kämparglöd!! ^^

tror aldrig att jag hade orkat med det du gör nu, sjukt bra jobbat!!

och skit i alla negativa kommentarer! du har nog fler med dig än mot dig!



Lycka till! :)

2011-03-07 @ 20:40:08
URL: http://annazofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar