va e det som sker?

nu har jag knappt sovit på två dygn, mår super dåligt..

känns som jag har feber ..

ni såg kanske vad jag skrev igår..

men jag fortsätter att må illa, vaknar på nätterna , kan inte sova känner mig spy färdig osv..

igårkväll när jag skulle lägga mig så fick jag ont i hela magen , kändes som knivar i hela magen ..

det skumma e att jag inte kännt av en enda sammandragning..

så jag undrar vad det är?

och sen har jag ont i huvudet osv..

nån trodde att jag kanske fått havandeskapsförgiftning, men saken e den att jag har inte svullnat upp om fötter eller nått sånt, och mitt blodtryck va super bra för två dagar sen .. osv..

så jag har ingen anning ..

ibland så kommer det som en våg över mig , jag blir helt tung och blir röd i huvudet.. känns som jag bär en sten och blir nervös i magen , sen känns de konstigt i ryggen och jag fåt riktigt hårda hjärtslag..

ena stunden fryser jag och andra e jag super varm så allt snurrar..

så fort jag reser mig upp så blir det tyngre och tyngre.. och det känns som träningsverk mellan benen typ , antar att det är smått foglosnsing framtill typ.. har lite där bak i ryggen i mellanåt med mest i jumskarna..

känns som allt pressas neråt.. och ibland sticker det som knivar neråt som om nån försöker slå sig ut ..

försökte ringa barnmorskan men hon var på möte.. så får se hur de blir.. dom brukar bara säga att det e lugnt att man ska vila o att de säkert nt e nått.. men nja asså de e rätt jobbigt o må så här dåligt..


Kommentarer
Postat av: Anna

Heej!

Får du inte tag i din barnmorska så ring 1177 !



Kram på dej och lycka till med bebien.

2011-03-31 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar