speciellt

ibland känner man att man bara vill lägga ner precis allt.. blogg...fb ... precis allt.. sälja datan och försöka sig på ett vekligt socialt liv.. denna data världen förstör.. men man är ju så beroende så man klarar inte av det..

men har varit nära många gånger.. folk e alldeles för nyfikna osv..

men men skit nu i det..

ikv blev det iaf ostbrcika med familjen , mums..

sen nu ikv fick ja besök av en väldigt speciell person, vilket gjorde mig glad..

måste erkänna att ja längtar tills ja ska äta frukost imorgon bitti haha , jordgubbar!!!!! haha

lite blandade känslor i en just nu .. denna kväll har väckt mkt känslor och tankar..

blir nog mkt drömmar i natt.. brukar drömma sjukt mkt .. bara för ja har så mkt i huvudet..


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej :) fina gravidbilder! Du är försiktig me ostarna när du äter ostbricka va? Det är ju inte mkt sånt man får äta när man e gravid :P

2011-03-27 @ 15:52:13
URL: http://NadjaLaurell.blogspot.com
Postat av: Emma 15 & gravid

Jättefin gravidmage. Lycka till med bebisen :)

2011-03-27 @ 19:35:30
URL: http://mommyemma.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej Olivia!

Förstår att du ibland vill lägga ner bloggen och skita i allt, och få vara privat.

Själv hade jag aldrig pallat med att vara så "offentlig" och dela med mig av mitt liv. Så jag tycker du är modig!

Tyvärr så får man då ta mycket skit också, eftersom du blir till allmän beskådan.

Och det kan vara extra jobbigt när man är gravid och alla känslor stormar inuti. Då behöver man definitivt inte en massa skit från andra.



Sen är det helt normalt att drömma massor, och även mardrömmar, när man är gravid.



Kram på dig!

2011-03-28 @ 09:20:04
Postat av: Elene

Hoppas det går bra hur långt är det kvar!?

kram

2011-03-28 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar