pratat med min bm

så nu har ja äntligen pratat med min barnmorska..

hon sa att det var helt normalt att känna sig sliten och att allt blir tyngre och jobbigre..

anledningen till att jag mår illa kan va för att jag är liten i mig själv och magen tar stor plats..

sen att det trycker mellan benen det är att han fixerar sig och börjar pressa neråt..

ja iaf jag orkat inte riktigt skriva allt vi pratade om men jag skulle höra av mig om det blev värre..

nästa gång ja ska träffa henne är nästa vecka o då ska jag få testa ett sånt band man sätter på magen och mäter sammandragningarna.. eftersom jag själv inte känner nått.. för hon sa att jag kunde ha det utan att ja kände något.. och sen helt plötsligt startar förlossningen ..

så på ett sätt e det ju bra att jag inte känner nått för det verkar vara jobbigt enligt många..

så vi får väll se nästa vecka ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria Sydäng Blomster

Hej!

Skönt att du pratade med BM. Vem har du? Jag tänkte också att det lät lite som om bebis fixeerar sig. Men kom att följa din magkänsla.



Hoppas du mår bättre snart så du kan samla ork inför förlossningen.



Åh, blir avis på att du ska få föda barn ;)



Kram,

Victoria

2011-03-31 @ 18:08:19
URL: http://victoriablomster.blogspot.com
Postat av: nathalie

hej, nu har jag läst nästan hela din blogg, och jag måste säga att du har en underbar röst. jag säger att du är stark som ska bli mamma :D önskar dig lycka till med pojken din :D

kram :D

2011-03-31 @ 19:13:17
URL: http://niweli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar