ont de gör ont ... lalala...

ja kan ju säga att nu gör det ont , riktigt ont..  magen kniper och det sprider sig till revbenen och ryggen osv..

magen rör sig hela tiden .. aldrig still.. lillen försöker nog verkligen vända sig men det går inte riktigt för honom .. :(

och han som skulle vänt sig till imorgon när jag ska träffa special läkarna..

super nervös :(

idag har man iaf fikat baguett hos mormor och sen efter det så har jag hjälpt mamma hela dagen med att ladda ner musik på hennes mp3 osv..

som sagt imorgon blir de sjukhuset mesta delan av dagen ...

såg att nu söker dom till idol hahah :D ja har ju alltid sagt att ja ska söka när ja e 16 ;) hmm .. ska man kanske komma till lund den 16 spril höggravid o sjunga? hahahah

jojo.. lite skumt att det inte e audition i malmö mer..

just nu sitter ja bänkad framför tv:n

halv åtta hos mig...

final i top model..

bb, en unge i minuten..

bigbrother..



Kommentarer
Postat av: Penny

Jag har för mig att det är så att dom är i Lund varannat år och Malmö varannat. Så nästa år kommer dom tillbaka till Malmö

2011-03-21 @ 23:32:32
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Friida

jag tycker du ska söka till idol, du är jätte duktig på att sjunga!! ;DD

2011-03-23 @ 19:39:12
URL: http://fbksmilet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar