Min födelsedag! olivia 16 år!

tänkte berätta om min födelsedag!

så vad passar inte bättre än att göra det i bilder?

vaknade av att pappa o bröderna ringde och sa grattis..

sen steg mamma upp och sjöng för mig, fast hon skrattade mest.. eftersom hon aldrig förr sjungt vi gratulerar ensam hahah.. <3

sen blev det frukost..

vaniljyoggi med chokladkross i..

päron dryck

nutella bulle..




efter frukosten duschade jag och sen gjorde jag och mamma oss iordning.. sen tog vi en promenad ner  i stan och åt på kina restaurangen<3




efter kina restaurangen promenerade jag till långatan där jag skulle på unga mammor möte för första gången,  i gruppen ska man förbereda sig inför förlossningen..

ja jag har igentligen nte mycket att säga om gruppen eftersom första gången fikade vi bara och skulle lära känna varandra.. fast det var inte som jag trott, för jag hade hört att det BARA skulle vara för mammor.. unga mammor..

jag var beredd på att jag skulle vara yngst men jag trodde nte att ålder skulle gå ändå upp till 21 år.. sen hade alla en partner utom mig, dom var själklart trevliga men jag hade fått veta att det var utan partner så att man inte skulle känna sig utanför osv.. men men jag klarar det mesta så varför inte detta ;) jag får ändra nställning bara för nu vet jag att parnernana vistt var med.. men det gör inget, kul för dom som har någon vid sin sida och då ska dom få göra sådana saker tsm under gravititeten..  hehe




när mötet var klart så åkte jag till huset och mamma och jag började att förbereda..

dukning

laga mat

göra tårta

osv..

sen kom gästerna och till mat blev det

chilli con carne med vitlöksbröd, chips och sallad





sen blev det tårta!

med banan, vanilj och choklad fyllning, grädde och riven choklad..



tack för pressenterna jag fått!!

pengar..



styrke kort med olka meningar..



rosor och pengar på kortet..



en heldag på saltsjöbadets spa med mamma, lunch och drínk..

samt fot peeling och fotkräm och fotfil..<3



börs med pengar i..



nackkudde som man värmer i micron och som doftar lavendel som är lugnande..

samt massage på valfri dag..



avslappnngs skivor, ljus och massage olja




måste bara säga att jag är chokad och väldigt tacksam över alla grattis som jag fått, flera sidor att bläddra upp när man loggar in på facebook, det värmer verkligen och man blir så paff att vissa perosner skrivigt grattis, haha då blir man extra glad för att man aldrig förväntat sig det :P

så hjärtlgt tack till er alla <3

sen har allt vart stressigt den sista tiden så resten av mina pressenter får jag en annan dag <3


Kommentarer
Postat av: Lillan

Är din hund bara chihuahua? El har den ngn mer ras i sig? Om den är renrasig, har den då stamtavla?

2011-03-16 @ 10:00:45
Postat av: Izabelle

Gud vad mysigt du verkar ha haft det, älskar dukningen :D

förresten GRATTIS! :)

2011-03-16 @ 17:54:59
Postat av: Anonym

Kan man få receptet på tårtan? Den ser supergod ut :)

2011-03-16 @ 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar