lunchat

efter en sömnlös natt så steg jag imorse upp och åt jordgubbar med mjlk, mackor och oboy..

jag tog en dusch och fixade lite här hemma..

sen åt jag thaibuffe på stan med caroline som också är gravid, det var trevlugt för man har mycket att prata om..

plus att det var riktigt gott med thaimat.. älskar utlänsk mat..

det sägs att stark mat kan sätta igång en så vi satt oskojade om att vi skulle ösa på med den starka såsen ;) hahaha

ja har även sprungit upp snabbt för mina trappor.. asså nu e jag faktiskt sugen på att få ut honom ..

efter maten så tog vi en runda på stan och kollade bebiskläder..

jag hämtade ut två krämer på hälso kraft..

en mot bristningar och en som gr att man få fin och len hud.. fick en kupong så det var gratis , värt att pröva iaf :)

nu måste jag börja planera en massa...

tvättat alla bebiskläder.. så nu i veckan blir det att tvätta alla bebissängkläder..

sen ska jag packa bb väskan..

och fixa lite saker till och med skolan ..

nu ikväll har jag suttit och skrivigt lite kladd papper om hur jag funderar inför förlossningen ..

så ska renskriva det och sånt sen .. fast ska först gå igenom det jag skrivigt imorgon när jag ska till barnmorskan :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Caroline är 28, och tyvärr gumman. Men de umgås ju bara med dig för du är gradvid.

2011-03-29 @ 08:40:34
Postat av: Anonym

På förlossningen sa dem åt mig att allt är myt för kroppen bestämmer själv när den är redo det enda som kan vara lite påskyndande är sex för ämnet i sperma är detsamma som dem använder vid igångsättning...

2011-03-29 @ 09:26:17
Postat av: Anonym

Vad hade carolines ålder med saken att göra att dem umgås ???

2011-03-29 @ 09:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar