jordgubbs medecin sen mys kväll

ja efter att jag pratat med barnmorskan så köpte farmor jordgubbar till mig, och gissa vad? jag blev piggare.. jordgubbar är min drog, min underbara medicin!

jag har haft tvättstugan idag.. har jag slått huvudet? jag tycker det är ROLIGT av tvätta :O

tvättar alla ljusa bebiskläder, tvättar alla bebis sänkläder..

så nu är allt tvättat och klart.. imorgon blir det nog packa bb väskan :D

jag och mamma har gjort en riktigt god middag till ikväll...!!

vi lagade thaimat, med cashew nötter kyckling, wook grönskaker och massa annat.. o nudlar till det..

till efterätt blev det rabarbet paj med vaniljvisp!



många år gammal denna bilden .,..


Kommentarer
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen & ett mirakel i magen

Alltså det är farligt att läsa din blogg, du skriver om en massa god mat jämt. inte bra för en annan gravid att läsa om det :-D mmm jordgubbar, thaikäk osv osv :-)

2011-04-01 @ 10:58:55
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen & ett mirakel i magen

Alltså det är farligt att läsa din blogg, du skriver om en massa god mat jämt. inte bra för en annan gravid att läsa om det :-D mmm jordgubbar, thaikäk osv osv :-)

2011-04-01 @ 10:59:04
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar