JORDGUBBAR!!!!<3

har precis visar johannes hur man bloggar haha .. inte för ja tror att han fattade nånting men iaf..

han sitter hos mig nu o har gjort rätt länge.. snackat o sånt ..

kan börja berätta att imorse väcktes jag av att farmor kom och plingade på dörren och lämnade min fina lilla vovve till mig och sen hade hon köpt två paket jordgubbar till mig .. solen sken så jag steg upp och åt jordgubbar med mjölk..

sen blev jag så galen i jordgubbarna så jag kördetill affären och köpte 7 paket till :D haha

 JAG ÄLSKAR JORDGUBBAR!!! <3




Kommentarer
Postat av: Madeleine A

Jag förstår inte riktigt vem johannes är! :/

2011-03-24 @ 20:36:22
Postat av: emelie

va gott med jordgubbar :)

2011-03-24 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar