gravidvattengympa!!

idag var jag på mitt första vattengympa pass för gravida!

det var riktigt riktigt skönt, varmt i vattnet, härlig musik och ja, det var helt enkelt toppen!

man känner sig så lätt när man stiger i vattnet.. men när man gå upp blir man genast tuuuung aha..

körde lite träning till snabba låtar..

sen blev det andningsövningar och till sist så blev det avslapppningsövningar..

det var riktigt härligt att flyta runder och blunda och bara koppla av..

kan verkligen rekomendera vattengympa för er som tvekar om det är en bra grej eller ej, men det är TOPPEN!




jag när ja va liten.. <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att du hittade till min blogg! :)

Ville bara säga att jag tycker att du är en stark person som går igenom detta.



En fråga, när och hur fick du reda på att du var gravid?

2011-03-02 @ 21:57:30
URL: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar