filmkväll med gottegott!

okej det blev en semla ändå..

hehe

och popcorn

såg en film som hette hitch, den var fatksitk väldigt bra, skön kärleks komedi :)

sen blev det big brother.. i love it!

just nu e jag väääldigt orolig :( för min navel håller på att sprcka, och jag vet inte vad ja ska göra.. för det kvittar om jag tar ut pircingen eller inte, växer magen så är det kört så det har inte med pircingen att göra..  riktigt rädd :(

skulle igentligen på möte på sjukhuset idag , men jag avbokade det, så det blir imorgon ist..

gick en lång runda på stranden innan idag, man får passa på när det är så underbart väder!!

imorgon ska jag på gravid vattengympa! ah det ska bli så skönt..!!


magen rör sig hela tiden, har hållt på och åkt upp o ner och hit och dit hela kvällen nu .. det är coolare än magdans haha! undra vad han sysslar med där inne och hur han ser ut..

har väldigt mycket tankar i huvudet..

men sånt e livet, ett stort mysterium..


Kommentarer
Postat av: Andrea

funkar percingen bra annars??

2011-03-09 @ 00:01:50
URL: http://moraandrea.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej Olivia! Ska på inskrivning imorgon :). Läser din blogg. Kramis <3

2011-03-09 @ 12:41:16
URL: http://mammaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar