ett rent helvete..

eftersom att detta är en personlig blogg och ni gärna vill veta, så tänker jag berätta , fast jag inte vill.. för jag vet om att vissa njuter och kommer att kommentera elaka saker.. men då har jag bara en sak att säga o de e va fan? seriöst? på en som redan mår dåligt?

saken e den att jag är trött på att lådsas..

att gå runt med ett fejk smail och säga jo men de e bra , det funkar osv.. för det gör de inte, jo det funkar men de e ett helvete.. o ja mår inte bra!

ja tänker inte o säga vad det är för det är för personligt..

det dumma är att nu när jag sitter och skriver detta så vet jag är där finns människor där ute som bara sitter o njuter av att ja mår skit.,.

igårkväll blev det fan droppen för mig , jag klarar inte av att hela tiden dygnet runt gå och visamig stark.. ja e jävlig stark , tror inte många skukle klara av det ja gått igenom , för de finns INGEN som vet vad ja gått igenom ..

folk säger ah du har det så bra du har så mycket stöd från familjen o släkten osv.. NU har jag det ja , men ni skulle bara veta...................

det finns verkligen ingen som vet hur ja blivigt behandlad av folk utanför och innanför, folk som inte ens känner mig kastar skit på mig .. 

jag tänker skriva allt kort just nu , för jag tänker inte visa allt för alla , får gentligen inget utav det..

igår nådde jag botten...

dagen var på lagom nivå och jag hade trevlig med mormor o morfar..

MEN sen hände en sak.. som vanligt..

jag grät från klockan 6 på kvällen till ca klockan 3 i natt.. jag låg på golvet... kunde inte äta.. alla dessa jävla tanker i huvudet..

jag fyller år imorgon och de känns som den dagen inte finnns, som att den e glömt..

nu har jag varit nere.. så nu ska ja fan ta mig upp, försöka få en bra dag, och imorgon är det som sagt min födelsedag och då vill ja ha det bra och roligt.. jag orkar inte mer.. men nu vet ni i alla fall att jag har det fan inte perfelt som vissa tror ..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Olivia Jag finns alltid för dig

Jag önskar dig all lycka..

<3

2011-03-14 @ 10:45:52
URL: http://www.johanniss.devote.se
Postat av: carolina

hej Olivia =)

Dom som kommenterar elaka saker o njuter av att du mår dåligt,sen gå på en som redan mår dåligt dom måste ju må dåligt sj ju eftersom dom går på dej för att må bättre sj,,

jag tycker att du e stark o det kommer gå bra för dej o visst man e inte stark alltid det e ju ingen. Hoppas du får en underbar födelsedag imorn =)

2011-03-14 @ 11:15:08
Postat av: Ami

Olivia, Det finns säkert de som är ute efter att "gotta sig i din olycka". Men som du själv skriver så är du stark! Tänk att det är vad vi har gått igenom som gör oss till dem vi är. Tänk vad lite de idioterna måste ha varit med om i sina liv för att få njutning av att trycka ner en annan medmänniska som sitter i en sån oskyddad situation.

Jag tror att det kommer att bli svårt för dig, inte omöjligt men svårt. Jag tror också att du kommer stå om ca fem år och titta på alla dessa människor som vill dig nåt ont nu och tänka/säga; "Ha, jag klarade det!"

Att få höra detta kanske inte betyder ett skit för dig. Eller så kommer du tänka att nu finns det faktiskt ingen möjlighet att det blir sämre, nu blir det bara bättre! Oavsett vad du tycker/tänker/känner så vill jag med denna romanen säga att trots att vi inte känner dig så tror vi att du fixar detta! Ta inte åt dig av all skit men sug åt dig allt som gör dig starkare!

MVH/ Ami

2011-03-14 @ 11:36:22
Postat av: Ami

Och ursäkta mig, glömde säga: GRATTIS I FÖRSKOTT!

2011-03-14 @ 11:38:15
Postat av: Madeleine

Du är hur stark som helst! Hoppas du mår bättre idag!

kram på dig

2011-03-14 @ 14:12:17
Postat av: emmsan

Hej Olivia!

Ni som läser alla dessa underbara kommentarer ovanför tänk då att dom är förebilder som är snälla till folk.om du nu börjat skriva en elak sak och läser detta sudda!! skriv något snällt istället .........................Du är stark olivia ..om du känner för att besvara en fråga så undrar jag hur du kom fram till beslutet att behålla barnet i din ålder?n

Jag mennar jag skulle aldrig vågat aldrig kunnat eller haft mod att göra det !

Good luck and happy birthday!

2011-03-14 @ 14:32:13
Postat av: 

Har bara en sak att säga till er som läser olivias blogg, om ni nu håller på att kasta skit på henne för att hon festar, och Gud vet allt som ni kränker henne med, skit i att läsa hennes blogg och ta hand om era egna liv! Vill Olivia ut och festa låt henne göra det! Jag tror nog att Olivia och hennes familj klarar av detta själva utan alla andra folk som ska lägga sig i!!!!!!

2011-03-14 @ 15:05:46
Postat av: Robina

Hej Olivia!



Du har rätt.. ingen som läser din blogg eller känner dig, kan inte ens föreställa sig hur svårt det är för dig just nu. Jag kan säga att jag på något sätt förstår dig.. jag vet inte och kan inte riktigt förstå hur det är men jag kan förstå hur det känns.. jag har också haft det riktigt jävla svårt och det finns så många andra människor som har/haft det svårt... Och att vakna upp varje morgon och undra om det ska bli bättre nu då, det är ett rent helvete! Men det kanske inte är till någon stor tröst men någon morgon händer det!



Och jag tycker att det är bra att du skriver av dig här på bloggen.. för det får folk att förstå lite iaf, men det är ju upp till var och en om dom tar lärdom av det eller inte.



Jag känner inte dig, men du verkar vara sjukt stark i dig själv! Och fortsätt med det, men du får inte heller glömma att du får lov att visa dig sårbar inför andra... det är liksom bara mänskligt!



Även fast det är svårt och så.. så tänk på det som är bra.. du ska ju snart äntligen få hålla din egna lilla son i famnen!



Lycka till med allt Olivia, ta hand om dig och det kommer att bli bättre jag lovar!

2011-03-14 @ 15:48:11
Postat av: Anonym

Du är stark! Du klarar detta, vi tror på dig!

2011-03-14 @ 16:31:46
Postat av: Anonym

Jag tycker att du verkar fixa det kanon !!

Strongt gjort av dig att klara detta själv.

Är 100 % säker på att allt kommer gå jättebra för dig och bebisen !!

2011-03-14 @ 17:48:32
Postat av: paulinaolsson:)

jag tycker att du ska skita i alla som trycker ner dig och be dem skaffa sig ett jävla liv , för jag hade också mot skit om alla hade gott och tryckt ner mig...

jag tycker du e modig och vågar ta ett steg ut och inte vara som alla andra och det e ju bra :) och jag hoppas du får en trevlig födelsedag imorgon :)

2011-03-14 @ 18:17:39
URL: http://blonqbrunett.blogg.se/
Postat av: fanny

Hej !

Jag älskar din blogg... och det du skrev tycker e helt rätt för folk öppnar alltid munnen innan dom vet hur det e eller hur det känns ! Dom har fan inget bättre för saj... det är så jävla omoget att hålla po så som dom gör mot daj... dom kan faktiskt känna po hur det är !!! Jag är bara 14 år och har haft jobbiga tider och jag har lärt maj mycket..

Men du ska veta att jag älskar din blogg och läser den varje dag =D Men du får ha de så bar ! <3 och Grattis !<3 kram kram <3

2011-03-14 @ 19:20:06
Postat av: Nadja

Hej Olivia!

Jag läser din blogg dagligen. Jag fyller 18 om tre veckor jag går in i sjunde månaden imorn. Jag känner stark med dig. Jag tar inspiration av din livsglädje här på bloggen och det känns skönt att du kan skriva att det inte är på topp när det inte är det. Det får en att känna sig mindre ensam. Det är en känslomässig bergochdalbana att vara gravid, med tillägg av annan oro, andra problem och känslor så känns det tusen ggr värre. Men när vi ser tillbaka sen så kommer vi vara tacksamma, för visst det man inte dör av, blir man bara starkare av. Lycka till1<3

2011-03-14 @ 19:25:31
URL: http://NadjaLaurell.blogspot.com
Postat av: Nadja

GRATTIS I FÖRSKOTT OCKSÅ!!! :)

hoppas du får en bra 16 års dag.

Hade du trott att du skulle vara höggravid på

din 16 års dag för ett år sen!? :P

2011-03-14 @ 19:27:35
URL: http://NadjaLaurell.blogspot.com
Postat av: Stort P

Bli inte på smällen då

2011-03-14 @ 21:43:12
Postat av: En Som Med är Gravid!

De är verkligen inte bra att må så dåligt så nära förlossningen:( Mår själv jättedåligt och min BM är jätteorolig för mig!



Grattis på din dag! Hoppas du får en fin dag!

2011-03-15 @ 16:40:35
Postat av: chanette

alla har rätt att vara ledsena nån gång..

det ska ingen gotta sig åt..

men tyvärr e inte den sista idioten född än..

gråt om du behöver det får man..

dina gravid hormoner spelar stor roll i det med..

i know.. jag har själv 2 barn

2011-03-15 @ 21:31:22
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du är så stark och modig som tagit detta beslut och dessutom delar med dig här!

2011-03-15 @ 21:57:59
Postat av: Laserturken

Snälla kom ut ur din bubbla. Finns INGEN som gått genom det jag gjort. Haha vad babblar du om? Vem tvingade dig bli gravid? Men grattis, din plan fungerar. ÄNNU fler personer tycker synd om dig.



Och kolla på detta, testa bli gravid vid 10 och inte 16.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8675965.ab

2011-03-15 @ 23:16:56
Postat av: Oda

jag hoppas verkligen att allt går asbra!

trots att de är sjukt jävla svårt att försöka ignorera allt negativt så måste man nog försöka. jag menar, vad har man för liv om man ägnar tid att kommentera massa skit på andras bloggar, de visar ju bara på vilka idioter de finns :)

tycker att du verkar ascool

2011-03-17 @ 23:51:46
URL: http://envampyrmedmustasch.tumblr.com
Postat av: Anonym

Måste bara säga att jag tycker du är sjukt stark, det är inte lätt jag vet, be strong!

2011-03-20 @ 14:40:44
Postat av: Anonym

Hej,

jag tycker inte du ska bry dej så mycket om andra människor men jag förstår självklart att det är jobbig !

jag anser att du är jätte stark noch duktig somm klarar av detta.

jag irriterara mej sj på dessa människor som komenterar såna elaka saker!!!usch..

dem önskar bara att dem var lika starka som du och kunde klara av det du gör!

jag själv vet inte om jag skulle klara av det du just nu går igenom..jag har själv nyss fyllt 16.

2011-03-21 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar