en av mina önskningar..

EN av mina största önskningar är och har alltid varit att få åka till ett land till exempel Afrika och hjälpa dom fattiga barnen ..

att få se deras miljö och uppleva deras vardag..

när man ser på galor på tv tex rädda barnen så blir jag riktigt berörd och får gåshud..

skulle så gärna vilja åka till dom och ge dom kläder och saker osv..

glädja dom ..

saker är inte allt men jag skulle vilja hjälpa till.. dela ut mat.. och saker... hälsa på dom bara..

ha roligt med dom ..

dessa barnen har sån fantastisk glädje trots deras helvete..

så det e en sak som jag alltid önskat att jag skulle får göra..

tycker dom är för härliga ch underbart söta..

dom berör mig verkligen ..


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ett tips, vad sägs om project arbete till 3an? :D

Känner två som fick massa bidrag och stipendium ( eller vad det heter) och kunde åka till Nepal och lämna kläder och sånt till barn på barnhem.

Så om du ska gå på gymnasiet eller ens kan åka så är det ju en ide :)

puss&kram

2011-03-22 @ 16:20:36
Postat av: Re

Haha! Du verkar ha full koll på geografin, märker jag. Du vet att Afrika inte är ett land va?

2011-03-22 @ 21:30:11
Postat av: V

Hej! Börja jobba på en insamlingsorganisation så hjälper du barnen, får lite pengar för arbetet och efter ett tag kanske du kan åka dit och hälsa på :)



(Det gör jag och det är jättehärligt!)

Fin blogg förresten. Min barndomsvän är 19 och ska föda i Juli så jag läser massa barnbloggar och sånt nu. Ska till henne imorgon på julmiddag och annars är det så lätt att köpa med sig en flaska vin, kex och ostar typ.. men det får hon ju inte äta. Så jag googlade & hittade dig. :)



Ha det så bra!

V

2011-12-15 @ 20:46:33
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar