bakning och härligt sällskap!

efter ultraljudet idag så åkte jag och farmor hem och bakade..

vi bakade två stycken drömrulltårtor med chokladsmak och vaniljkräm inne i..

sen gjorde vi tv stycken tigerkakor..

efter det gjorde vi mat, det blev lax med potatis o kall hollandaissås och brocoli.. riktigt gott!

jag hann inte mer än att komma hem innan min mormor ringde.. hon ville umgås och köra och handla lite..

så vi körde till olssons basar.. där vi gick i en timme haha, köpte lite bra att ha saker.. och burkar och servis osv tilllägenheten..

blev även lite pressent köp...

sen körde vi och fikade hos min gammel farmor o farfar..

när jag kom fram så var jag faktiskt riktigt duktig, enligt mig själv haha..

jag diskade, bytade sopor, dammade och damsugade.. samt vek in kläder i garderoben och packade upp allt nytt jag fått idag och rensat i skåpen och gjort iordning..

stolt :)!

nu ikväll gick jag en runda med gucci, nu är det tv och sen sova, skolan imorgon , tyck synd om mig för (ursäkta) men fan vad jobbigt och slitamt det är just nu , med 16 extra kilo och trötthet och tankar osv.. riktigt jobbigt.. men jag måste försöka kämpa på..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skolan är inget gemfört med ett jobb och 16kg är lite gemfört med många så kämpa på tjejen!

2011-03-02 @ 09:00:26
Postat av: annsoh

Grattis i förskott! :D

2011-03-02 @ 21:41:46
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar