Tosselilla!

Idag blev det tosselilla med alla nior!

samlades kl halv tio och åkte då buss!

ja vad ska man sedan berätta om tosselilla mer än att det verkligen är förvarmt om man bara såt och tittar på..

fick åka två karuseller.. haha

sen satt jag i skuggan bara..

och som vanligt ..

JÄVLA SKOLA

alltid glömmer dom min mat!!!

så jag har inte fått mat på hela dagen dom glömmer alltid glutenfritt!!

för jävla dåligt.. efter alla år måste dom väll för fan lära sig?

inte bara på högstadiet utan även skett mycket i lågstadiet så är rätt trött på att stå utan mat!!

när vi åkte hem tog jag en promenad hem och gjorde toast!




Kommentarer
Postat av: Penny

Känner igen det där med att skolan glömmer glutenfritt hur ofta som helst. Man blir lika besviken varje gång..

Såg förresten dig i Ystad igår, du är verkligen supersöt! :)

2011-06-08 @ 18:38:14
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Linnea

Usch vad dåligt av skolan !

Hoppas ni hade en bra dag för övrigt:)

2011-06-08 @ 19:38:35
Postat av: Jessika

Hej hej,



läste artikeln om dig i sydsvenskan och hittade din blogg på nätet därefter.

Tänkte skriva ett par rader till dig och berömma dig i ditt ansvarstagande. Tycker att du verkar ta ditt ansvar fullt ut. Skolans sista och roliga festdagar är du med på i kombination med att du tar hand om Tellus - fantastiskt fint, tycker jag.



Mitt eget liv är ganska omvänt ditt, jag tillhör en av dem som fått barn väldigt sent i livet pga olika omständigheter (nu är dottern 3). Det finns för- och nackdelar med att bli mamma ung och bli mamma gammal. Det du kommer kunna ge Tellus som vi äldre inte orkar med på samma sätt är energi! Jag har förvisso valt att vara hemma-mamma för att vår ekonomi klarar det, men det innbär inte per automatik att jag har energi som en sjuttonåring.



Du ser så fantastiskt fräsch och fin ut efter att nyss ha fått barn. Fotona på dig och bebisen är otroligt fina.

Var stolt över den du är, hur du hanterat och hanterar situationen!



Kan inte låta bli att fundera på Tellus mormor, hon måste vara "pur-ung" i sammanhanget. Snyggar mormor får man leta efter. Vår dotters mormor har knarr i knäna, silver i håret och guld i tänderna... Kanske inte det snyggaste, men likväl en fantastisk bullbakande pensionär, med all tid i världen.



STORT lycka till i framtiden med dina egna planer och livet som småbarnsmamma. Jag är helt övertygad att det går bra för er båda.



Kram från en okänd bloggläsare,

Jessika

2011-06-09 @ 13:45:04
Postat av: Penny

sv; Tack så mycket :)

haha ja dom blåsorna var inte att leka med, det kan jag lova.

2011-06-09 @ 17:41:45
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar