Tellus och jag på äventyrs vecka!

Denna veckan kommer det hända roligheter!

förhoppningsvis blir det kul i alla fall!!

jag har bestämmt mig för att åka med på alla avslutnings grejjer denna sista veckan ..

så här är ett litet schema!

såklart ska tellus följa med!

imorgon råkade vi ha baby massage så kan inte vara med på vissa saker men hälsar på en timme på maskeraden i alla fall!!

sen på kvällen är det bal och lärar middag, tellus får vara min dejt!

onsdag blir det tosselilla, får väll gå runt o glo.. kan ju inte precis åka karusell med tellus..

torsdag skolavslutning..

fredag ska jag faktiskt unna mig frihet och gå på studentfest hos min käre vän robin :)

kommer såklart blogga mer om sakerna senare i veckan ..

men nu har ni  i alla fall saker att se fram emot att se hur det gick :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du ur nian nu också? :)

2011-06-06 @ 18:45:37
Postat av: Anonym

Guud, Tellus är söt på bilder, men han är ännu sötare i verkligheten!!

2011-06-07 @ 14:53:39
Postat av: Anki

Hejsan Olivia

Grattis till ditt lilla underverk.

Jag hörde av min dotter vad som hänt dej. Hon tycker att en del människor skulle ta och se sej om runt sitt eget bo. Och jag håller med henne.

Du verkar vara en flicka med skinn på näsan och jag tror nog att du ska gå igenom allt med höjt huvud.

Lycka till med den lille och njut av sommaren med honom.

2011-06-08 @ 06:14:41
Postat av: Ung mamma

Hej Olivia!

Allt som stod i sydsvenskan påminnde mig om 10 år sen, då fick jag min dotter. Fick henne precis en månad innan studenten och var då bara 19 år. Är idag gift och lever ett härligt svensson liv och har en pojke på 4 år. När jag tänker på dem första åren var det riktigt tufft och än idag får man den negativa blicken och vibbarna av andra föräldrar att man är en ung förälder och detta fixar inte hon. Men bara man känner själv att allt är rätt så bryr man sig inte till slut. Stå på dig med allt och gör allt det tycker känns rätt!

Kram

2011-06-08 @ 07:55:55
URL: http://www.lumaweb.se
Postat av: LindaMaria

Grattis till ditt lilla underverk!

Är själv stolt mormor till en snart 4 årig pojke. Hans mamma var 15 när han föddes och hon är en helt underbar mamma till honom! Precis som du har hon och ibland vi fått konstiga kommentarer. Stå på dig, det är bara du som vet vad som är rätt!

Hör av dig om det är något! Ibland kan det bara kännas bra att prata med någon som vet!

Kram LindaMaria

2011-06-08 @ 08:18:43
Postat av: Jessica Jönsson

Hej!

Vet inte om du minns men jag höll i MeandI partyt du var på i höstas hos Emelie. Grattis grattis till sonen, läste i Ystan. Skönt att allting gick så bra.

2011-06-08 @ 10:28:02
Postat av: Elias Persson"Okänd"

Hejsan, läste artikeln ur YA precis. Vill bara gratulera, och önska er all lycka i framtiden. Även unga mödrar kan ha barn, så det här med horbarn och de kommentarer du fått är avundsjuka.. Fortsätt stå för de du står för..



Strongt jobbat!!



2011-06-08 @ 13:13:04
Postat av: Anonym

Hej!

Tänkte på dig när jag såg det här. (:



http://www.minbebis.com/unga-mammor-sokes



Lycka till, du fixar allt du vill!

2011-06-08 @ 15:45:55
Postat av: Mamma Stina

hej Olivia! Grattis till dig!

Kontakta mig gärna för en bloggförfrågan på [email protected]



=)

2011-06-08 @ 15:52:14
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: nallebjörn

Grattis till barnet :) Hör gärna av dig om du vill prata :)

2011-06-08 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar