sola och inte bada , pina colada!

idag blev det stranden, ville chansa och hoppades på att det skulle gå bra med tellus..

vi äger en mark på stranden med en 2 ludor (stugor) och en stor gräsplätt där vi brukar ligga, 5 meter från sanden och 10 m från havet :)

där samlas släkten :)

tellus var superduktig han låg och trallade försig själv i vagnen eller så sov han och ibland sa han till med ett litet gnäll att han var törstig eller hungrig!

så jag fick solat och snckat litta skit :) hhe

blandade drinkar pina colada!

cocos juice och annanas juice med bacardi och is ... jag tog då utan bacardi ;)

nu ikväll fick man besök...... mer säger ja inte..

blev då att bada tellus..

nu har jag laddat in ALLA bilder från förlossningen och från dag ett med tellus!

hoppas på en lika skön dag imorgon !

ps. här delar jag med mig av mitt liv för er skull och så kan alla ni inte ens kommentera... dåligt..







Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så söt, Tellus!

2011-06-29 @ 21:20:41
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Så skönt att han är så lugn i värmen! Vill du dela med dig av förlossningsbilder?:)

2011-06-29 @ 21:23:31
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken söt liten prins du har :)

hoppas allt är bra med er!

2011-06-29 @ 21:24:30
Postat av: Carro

härligt med värme men inte för småbarn tyvärr, jag beundrar dig att du orkar att vara mamma och 16. det finns så mkt man vill göra, jag vet själv. hur gör du? :)

2011-06-29 @ 21:27:26
Postat av: Sandra

Du är så stark olivia!



Du och Tellus är också mega söt!,hihi

2011-06-29 @ 21:39:53
Postat av: Josefin

tycker de är spännande att läsa om ditt och tellus liv, och så söt han är (:



följer din blogg varje dag :D

2011-06-29 @ 21:53:35
URL: http://idaanniolsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härligt med så bra väder och en lugn och fin pojk:)

Kram på dig Olivia

2011-06-29 @ 22:29:57
Postat av: Linnea

Sååå söt tellus är!:)

2011-06-29 @ 22:34:19
Postat av: kornelia - mamma till Nea

Passa på att sola i lugn och ro, nästa år har du säkert en liten pojk med spring i bena! KRAM

2011-06-29 @ 23:00:05
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Milo

Älskar att läsa din blogg! :)

2011-06-29 @ 23:04:20
Postat av: Anonym

Du tar ju bort kommentarer som inte du gillar...

2011-06-29 @ 23:21:39
Postat av: Lizzie,Mamma till Lex,Linnéa och Rasmus

Vet du,det är det klassiska med folk.

Dom är så jäkla nyfikna när man är gravid och lite efter barnet är fött sen så slutat dom läsa och kommenterar och roar sej hellre åt att snoka.

Vet själv hur det är tyvärr=/.



Var glad att Tellus är så snäll i värmen min Rasmus som är 1 månad gammal blir mäkta sur och irriterad av värmen ^^



Kram på er

2011-06-29 @ 23:33:24
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tellus är så söt!

2011-06-30 @ 08:28:26
Postat av: SOFIA

Skönt att han är så lugn. Jag hittade din blogg genom kommentarerna hos michas och jag har därefter inte tittat in hos henne på ca två månader. Denna blogg känns bättre!



Glöm inte bort tävlingen om de fina ugglehalsbandet. Snart är det försent! Tävlingen avslutas Tisdagen den 5 Juli.

Om du inte hittar är dirketlänken här:

http://annasofiamaria.devote.se/blogs/10699560/var-med-och-taevla-om-den-fina-ugglan.htm#WriteComment

2011-06-30 @ 10:45:54
URL: http://annasofiamaria.devote.se
Postat av: shara

hejsan!

detta har egentligen inte med ämnet att göra, men jag måste bara fråga dig. har funderat på att skaffa barn jätte länge! har då även gjort en abort & det är nog det värsta jag gjort i hela mitt liv. hade en enorm ångest efteråt. men sen är det rädslan av att bli mamma vid en sån här ung ålder.. är själv 16år gammal & vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv osv. men.. nog om det!



när du var gravid med lilla tellus, fick du bristningar över mage/bröst då? för det är det jag är osäker på. för dom flesta unga mammorna får nämligen det.. & att förstöra sin kropp vid en sån ung ålder. ja, jag vet faktiskt inte. det är ju värt det. hade varit jätte tacksam över ett svar. detta är en fråga jag grubblat på länge & nu äntligen jag kanske kan få ett svar!



älskar din blogg & lycka till med den lille!

kram Shara! :)

2011-06-30 @ 18:18:21
Postat av: Bella Foto & Vardag

Gillar din blogg jättemycket! Du verkar vara en sån himla bra tjej :)

2011-06-30 @ 19:07:31
URL: http://bellarinan.blogg.se/
Postat av: millan

Så söt han e ! <3

2011-07-04 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar