SKOLAVSLUTNING 9AN!

Idag har jag och tellus varit finklädda för det var dax för skolavslutning och jag slutar nian!

hade bestämmt mig för at stänga av mina känslor och inte gråta.... men.... ja de får ni veta sen , tar allt från början!

samlades i surbrunsparken för att se när kören sjöng och rektorn höll tal och favorit eleverna fick olika pressenter..

sen blev det en promenad till skolan där vi samlades i klassrummet .. och vad som hände där inne vet jag inget av för då skulle tellus ha mat och jag hade lixom tight tröja så jag var tvungen att dra upp allt och ner med kjolen så att jag kunde amma...

när jag var klar ´lämnade alla klassrummet..

jag som inte tänkte på att vi slutade nian skulle precis gå hem när alla säga nu ska vi äta i matsalen ..

va?! oj just det man brukar ha en liten avslutnings lunch med lärarna..

det blev pasta med kyckling och sås och bulle...

"lite likt lärarmiddagen ju "

när det var klar ställde alla lärare upp sig på ett led och man skulle krama dom när man gick ut ..

ush ja det var svårt men jag hade ju bestämmt mig!

hör och häpna ... det svåraste var när jag om till jonas thun! hha aldrig mer spela in låtar tsm :(

men jag klarade mig!!

vi samlades i klassrummet och pratade lite och fick våra slut  betyg!

när vi var klara skulle alla i klassen kramas...

hmm jo då föll ju tårarna på dom flesta...

men det som gjorde mig tårögd och till slut fick tårarna att ramla ut var mina bondkompisar matthias och björn! se matthias gråtandes komma o krama mig , fan haha där kunde ja inte hålla mig ..

det var då det slog mig så mycket minnen man har tillsammans ..

fast man vet inte vad man har förräns man förlorar det..

är glad att det är denna klassen jag fått spendera mina 3 år med, och nu vill jag inte prata om det mer haha känslosamt och gör ont på samma gång..

tack för allt alla bönder med fler...<3





vill tacka för roserna jag fick!

första rosen fick jag av emma i min klass!

andra rosen den rosa fick jag av frida och louise för att dom tyckte att jag varit stark! det värmer tack så mycket <3

tredje rosen den stora röda fick jag av laila min kontakt lärare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer att kännas tomt i skolan till hösten utan er nior, jag kommer sakna dig och alla andra <3

2011-06-09 @ 16:35:43
Postat av: Anonym

kommer att kännas tomt i skolan till hösten utan er nior, jag kommer sakna dig och alla andra <3

2011-06-09 @ 16:36:28
Postat av: Anonym

Hur gick det med betygen?

2011-06-09 @ 16:45:09
Postat av: Anna

Kan du inte skriva vad du fick i betyg?

2011-06-09 @ 16:56:00
Postat av: Johanna

usch gud ja, nu har jag slutat i sexan och alla skiljs åt va jättesvårt att hålla det tillbaka så jag grät, saknar alla redan nu

2011-06-09 @ 16:57:47
URL: http://j98n.soclog.se/
Postat av: Hanna

fin blogg,måste säga att du sjunger sjukt bra :)

2011-06-09 @ 18:46:04
URL: http://hannassmycken.devote.se
Postat av: Mohammed Hamid

Stå på dig. I min klass är det vänligt vanligt med unga mammor, speciellt dem med arabisk bakgrund som brukar bli mammor vid 15-16 så stå på dig.

2011-06-09 @ 23:33:22
Postat av: Linda

Varför undrar ni vad Olivia fick i betyg? Vad angår det er?

2011-06-10 @ 14:04:36
Postat av: Amanda

Men snälla, det är många som lägger ut sina betyg i bloggar, det är väl valfritt?

2011-06-10 @ 18:05:54
Postat av: Amanda

Vad bra att du hade en bra dag, trots tårarna. Hoppas du och Tellus mår bra:)

2011-06-10 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar