Restaurang

varit på la cardinal med familjen ikv!

jag tog fläskfile planka med en is kall cola!

super gott!

sen blev det en promenad hem!

skulle på 20 års fest ikv men skippade det pga vissa anledningar.. aja hon fick iaf sin pressent <3







EN FRÅGA JAG FÅTT!

har fått frågor några gg vf ja inte var med klassen på lalandia..

finns olika anledningar..

för det första visste ja inte ens att dom hade åkt..

och för de andra hade ja ändå inte kunnat för då hade ja precis fått tellus tror ja ..


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej söt blogg :)

Kika gärna in min blogg. Skriver om all från mode, tankar, tips, frågor, tävlingar, personligt, min vardag, film, musik, osv :)

kramis.

2011-06-17 @ 21:21:18
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar