POLISEN

Okej mina läsare nu tänkte jag berätta varför jag inte uppdaterat..

och även varför jag varit så mycket hos polisen på sista tiden..

jag har inte mått så bra eftersom killar smsat mig och flörtat och varit på mig..

jag förstod ingenting och sedan hjälpte en av killarna mig att berätta att han snackat med "mig" på olika sider bland annat kamrat och hotmail..

det visade sig då vara någon som fejkat mig och lagt ut min identitet och bilder på mig och skrivigt saker om tellus och mig..

förstår inte hur folk kan vara så avis på mig och beundra mig så ;)

gjort mig både förbannad och annat!

jag gav mig fan på att JAG själv skulle lösa vem det var för poliser sitter på sin röv o gör aldrig någonting och jag ville att detta skulle gå undan!

så jag kontaktade ägare på sidorna och bad om hjälp så dom kollade ip adress osv..

och såg vem som satt bakom data skärmen ..

nu har jag varit sjukt snäll, snäll som jag är såklart!

polisen vet ju om att jag listat ut vem det är men jag ville ge dom två töserna en chans så jag avbryter anmälan på dom ..

ringde nyss upp den ena tjejen och bad om att det enda jag ville var att hon skulle vara ärlig mot mig..

först fick jag lögner i huvudet , men som sagt jag är inte dum , blond och smart! och envis och står på mig!

så vi pratade lite och sen erkände hon att det var då hon och hennes tjej kompis...

snäll som ja e så avbryter jag som sagt anmälan och det jag begär e att dom tar bort sidan och att dom inte gör om det!

så sofia och elin dont do it again ;)

im proud of my self :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Olivia, bra jobbat!! Men...kanske borde du ta bort ditt nummer från sidor som eniro.se och hitta.se osv.



Nu när många vet vem du är och så är det kanske inte så bra att det ligger ute!!



Kontakta din operatör så hjäpler dem dig så at det blir skyddat från sådana sidor :)

2011-06-03 @ 22:42:36
Postat av: elin.

Aha trodde tellus blivit sjuk eller något ( har hört att det 'r vanligt vid unga mammor, men vet inte om det stämmer)

Bra Olivia!

haha känns lustigt att jag också heter elin ^^

2011-06-03 @ 22:55:49
Postat av: Anonym

Men snälla nån hon är fan ingen celebrity bara för att hon är sexton år och fått barn-herregud asså!

2011-06-03 @ 23:25:53
Postat av: Heyho

Efternamn? :o bor dom i ystad, fan vilken skam asså

2011-06-04 @ 01:18:41
Postat av: avery

Rätta takter Olivia! Stå på dig och du har med all rätt att vara stolt över dig själv. Lycka till i fortsättningen och var den bra mäniska du är!

2011-06-04 @ 01:58:27
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

det är bra att du står på dig! För ingen ska själa en identitet och ljuga om vilka dom är! Speciellt om det är bilder på din son som du la upp bara för att visa hur fin han är! Men man kan inte ha något privat på internet förre någon avundsjuk jävel ska kopiera!

2011-06-04 @ 10:39:51
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Nadja

you go girl!

2011-06-04 @ 15:16:11
URL: http://NadjaLaurell.blogspot.com
Postat av: elin.

Gå in på blogg.se och sök på högerklicksskydd eller nåt så när man högerklickar så kommer där upp en ruta och du får dessutom bestämma vad där ska stå i den ! :D

Hade det på min förra blogg det är väldigt bra !

2011-06-05 @ 09:34:42
Postat av: Mariana

fin du är tjejen (:

2011-07-06 @ 17:48:31
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar