mys ist för mff match

familjen åkte och såg mff spela idag, jag blev hemma med tellus eftersom det nog är för högt för honom..

vissa av mina planer blev som vanligt skit så kvällen slutade såhär men e super nöjd :)

gick hem till cornelia o åt hamburgare o pommes sen tog vi en promenad med lilla gucci, på vägen mötte vi roger o snacka med honom..

ja o c gick till mig o mumsade på lite godis innan de brakade i tellus bralla..

ryggbajs o ut på mina kläder..

corelia gick hem..

då kom mergim till mig o tellus, vi badade tellus, han älskar att bada o han njuter så..

nu åkte han hem och istället kom min familj.. dom hade köpt en mff baby "mobil" alltså en sån man hänger i vagnen att titta på..

tellus säg tack till mormor o morfar ;)

nu hoppas vi på en skön natt!

ni som ber mig kontakta er.. jag har inte tid med min mail så vill ni nått så maila genom facebook :)






Kommentarer
Postat av: 15 ÅR OCH GRAVID

ville bara säga att din blogg är till stor hjälp för mig! jag är 15 år och gravid i vecka 8!



/ F

2011-06-21 @ 09:57:14
URL: http://youngpregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar