Middagsträffar

Min helg har mest innehållt samma saker..

på dagarna har jag umgåts med josse och vi har tagit hand om handikappade

bada pool ena dagen med en tjej och idag har vi ätit glass med en annan så att dom får komma ut på trevliheter :)

på kvällen har det blivigt middag med andre , jon och josse..

i lördags gryta och film och igår söndag grillade vi ..

har inte hunnit blogga tyvärr..

herregud nu är tröttheten på gränsen asså, jag är supertrött..

mår jätte illa hela tiden ...

tänkte berätta att denn veckan ska ja gå i sommarskola och plugga matte... för jag missade ett prov i nian så måste komma och bevisa vad jag kan ... men men man får väll visa att man bryr sig så jag kommer dit.. tidig skolstart för tellus.. haha

folk som frågar om hur allt kommer gå till med min skolgång så vet jag inte sälv men som det ser ut så tippar det mot detta:

det blir för jobbigt att börja en linje för tellus kan inte gå på dagis och skolor vill inte sammarbeta så jag kan ha med honom eller plugga hemma.. så efterosm jag nu är mamma ledig i ett år och lite till så ska jag på vårterminnen altså slutet för blinande niorna på västervångskolan , jag ska komma dit och jobba lite i so så att jag får hägre poäng och kan komma in på vilken linje jag vill , jag kan komma in på linjen med nu men har jag högre poäng gör jag ju det utan tvekan så efterosm jah har tid över så kan jag göra ddet för framtidens skull..

inte så kul.. men men ... man får ge sig en spark i röven och intala sig om att det är possitivt för poäng i betygssättningen osv..

har ni nått neggativt och säga så håll det för er själva för jag vet om att det finns folk som tror sig veta nått annat , men jag tror ja vet bäst själv :)


Kommentarer
Postat av: tjej

det är starkt olivia, du kämpar för det du vill och kan. Du är riktigt duktig !

2011-06-13 @ 21:20:20
Postat av: Anonym

Jag är helt totalt imponerad av hur du fixar detta. Jag vet att man gör det om man måste men med tanke på din ålder ja.....Tummen upp Olivia.

2011-06-13 @ 21:55:13
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-13 @ 22:14:21
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Lotta mamma till 4

Tycker du är en jätteduktig o målmedveten, bry dig inte om vad andra skriver. Tycker mycket om din blogg. Kramisar från en mamma med flickor i din ålder nånstanns i skåne =)

2011-06-13 @ 22:48:01
Postat av: Petra

Är imponerad av dig Olivia kram Petra

2011-06-13 @ 23:03:58
Postat av: Kimmie

Tycker det låter som en toppen plan. Lite nyfiken på vilken linje du funderar på att gå? :) Lycka till.

2011-06-13 @ 23:33:54
URL: http://frommypointofvue.blogg.se/
Postat av: Camilla

varför kan inte Tellus gå på dagis? ): eller vill du inte att han ska det?(: Kram! sköt om dig(och Tellus föstås!:D)

2011-06-13 @ 23:42:55
Postat av: Albin

Hej hej, snygg blogg:D hur mår du då?:D

2011-06-13 @ 23:59:16
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg! kolla gärna in på min:) kram

2011-06-13 @ 23:59:56
URL: http://ajjn.blogg.se/
Postat av: Jag

Tellus kan väl inte gå på förskolan till hösten. Han är för liten!!!!

2011-06-14 @ 02:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar