Magen nu

har fått väldigt många frågor som liknar denna frågan som jag fick innan idag..

Hade varit kul om du ville visa hur din mage ser ut nu efteråt? :) Kram

 okej det tycker ja ju e pinsamt eftersom jag gråtit över min kropp nu efteråt..

men idag har jag varit på stranden så tog en bild för er skull..

o jag kan säga att ja gått ner 15 kg o 5 återstår tills jag är som innan , så mullet på mage osv ska bort!!

ursäkta ... känner mig som en dålig mamma som lägger ut bilden men men.. alla ser ju en så här på stranden ändå så de e normalt..




Kommentarer
Postat av: alva:)

hej Olivia!! ville bara säga att du är en helt fantastisk mamma!! och att du är jätte gullig mot din son! jag har följt din blogg sen ja jag vet inte hur länge men innan du blev gravid iallafal! och jag tröttnar aldrig du skriver så intressanta saker

och jag har en lite fråga! gjorde du kejsarsnitt eller vanlig förlossning?? stöttar dig i 100% och önskar att du har en underbar sommar kramar från alva :)

2011-06-05 @ 19:57:28
Postat av: Tova

vad modig du är som visar hur magen ser ut, och jag tycker du är jättefin!

självklart förändras kroppen efter graviditeten. men du är ju fortfarande så ung och huden har många år på sig att "dra ihop sig" osv.

Är själv inte så nöjd med min kropp, men tycker det är SÅ häftigt att man burit på ett barn och klarat en förlossning :)

2011-06-05 @ 20:19:16
URL: http://trasslet.se
Postat av: S

Vad kul att du ville visa den! Redan nu är du jättefin men jag tror att den kommer bli supersnygg igen med tiden! :) Kram

2011-06-05 @ 20:22:14
Postat av: En person....

om du känner dig som en dålig mamma för att lägg upp den bilden vad fan känner du dig som när du ser bilden av dig gravid i högklakat och underkläder? dem bilderna ser ut som typ porr bilder eller nåt och du skäms över denna:/ hmm får det inte till att gå i hop...

säger inte att du är en dålig mamma eller person för jag känner inte dig vet bara vem du är, men tycker du borde tänkta på vad du säger och gör, för om du börjar med det så kommer folk nog sluta vara så taskig mot dig. och en andledning till att dom är det är för att du söker uppmärksamhet i ystadallehanda osv och skryter om det sluta med det så kommer folk sluta se/-trycka ner dig:)

2011-06-08 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar